SNIK- Tråden

Aldri opplevd problemer med trykk levert fra GP, men blir den stoppet i posten/DHL tar seg betalt for moms osv sender du dem art of decoration skjema. Dette kan du også gjøre på forhånd så det ikke skjer.

3 Likes

Hei tråd,
Jeg fikk kjøpt meg en gold leaf, men etter kjøpet så angret jeg for det var i utgangspunktet brass jeg ville ha. Lurer på om å selge, noen tipp om hva jeg kan selge dette for?

Evnt ta kontakt viss interessert.

2 Likes

Tipper du får solgt det for ca. 9388,- :grinning:

3 Likes

Betalte 9500kr😂

1 Like

Jeg reagerer på at kunstnere reagere på flippere når de priser seg så lavt som de gjør. Hvem vill ikke ha 50-100% fortjeneste på 1 uke

Snik priser seg meget bra på release. HF versjonen burde muligens vært litt dyrere, mens Chevrier og spesielt MW bør snart ligge over 10K.

5 Likes

Litt rart at HF versjonen var den rimeligste? Men så var det også størst opplag på denne, så mulig derfor den ble priset sånn

3 Likes

Stemmer nok det! Var vel samme prising, forholdsmessig, på forrige slipp hvis jeg ikke husker feil?

2 Likes

Noen som skal ha dette (Snik Ascension ) opp på veggen, og bestemt seg for hvordan de skal ramme det inn? Hvilken innramming går dere da for, for å matche det kule bildet?

1 Like

Vurderte å kjøpe en, men helt ærlig så synes jeg trykkene hans er så like at jeg mister interessen.

6 Likes

Du har et poeng, men for meg var det ett eller annet mystisk med denne damen som jeg synes skilte seg litt ut ifht de andre. Men - er enig at mye er litt likt, men slik synes jeg det er med mange av de andre kunstnerne også. Men er kanskje det som er suksessoppskriften, finn noe som selger, og lag mer av det samme? :man_shrugging:

1 Like

Ja ikke bare SNIK det gjelder. Er også gjeldende for eksempel for Sandra Chevier og Martin Whatson også.

Emogutt sine motiv f eks synes jeg er mer interessante og mindre like selv om det er mye dyr. Men han lager helt syke realistiske tegninger også så spiller på flere strenger, gjør det mer interessant.

Emogutt er vel ikke noe annerledes enn de andre?
Kjører sin samme ting som har funket. Tegne dyr på sin måte.
Kan du forklare alle de strengene emogutt spiller på?
Kanskje jeg bare ikke ser det. :slightly_smiling_face:

1 Like

Hvis du mener emogutt bare har dyremotiv har du ikke fulgt med i timen

4 Likes

Det jeg vil frem til er at emogutt er lik de fleste kunstere. Finner sin nisje og kjører på med det.
Så liker folk sine kunstnere. Om det er emogutt eller snik. Snik har da forandret seg mye iløpet av årene de har holdt på. :slightly_smiling_face:

7 Likes

SNIK er en duo.

3 Likes

Begynner å bli litt vel mange damer på veggen i heimen etter at jeg fikk tak i et Sandra Chevrier print i dag. Har et SNIK ASCENSION HAND FINISHED ED OF 90 som jeg fikk tak i som jeg vurderer å bytte bort. Hvis noen er interessert, send meg en DM :slight_smile:

1 Like

Usikker på om mitt Ascension White kommer opp på veggen med det helt første. Om noen har veldig lyst på det, kan jeg være åpen for bytte eller direkte salg. Ta kontakt i DM

Uenig. Ser du for eksempel på Sandra Chevier er det bare damemotiver med tegneserieansikter.

Emogutt spiller på flere strenger med både dyremotiver og realistiske dystre originale landskapsmotiver.

Sjekker jeg alle SNIK releases siste 2 årene er det eneste jeg finner dameportretter med noen blomstekvaster i topplokket.

Scrollet 4-5 år tilbake og fant for det meste bare portretter og helfigurer av damer da også.

Men er også det som er fint med kunst, man trenger ikke være enig om hva som er fint. :smile:

1 Like

Jeg er heller ikke helt enig. De siste par årene har Torgersen hatt sin «blå periode», med motivene fra Noahs ark, som du kaller det. Før det hadde han en serie med portretter av familen sin. I år har han laget tegninger til Lerches siste album, og utstillingen nylig var en blanding av tegninger/DGA av dyr, natur og møblerte rom - i tillegg til maleriene med varierte motiver.
Chevrier og Snik er bra osv, men de kjører vel unektelig et smalere repertoar enn Torgersen?

Er vel uansett litt som å sammenligne to grener innenfor samme idrett da :sweat_smile:

5 Likes