SNIK- Tråden

Fikk ikke tak i brass så jeg droppet det! Edition of 25 lå ute i litt over ett minutt så jeg. Brass var borte på ett par sekunder

Jeg prøvde meg først på Brass, fikk den i kurven, men røk på betaling. Deretter prøvde jeg gold leaf…og der lykkes jeg :blush: :star_struck:

3 Likes

+1 Brass

2 Likes

Jeg må tydeligvis gjøre noe feil, for får alltid «sold out» etter å ha lagt inn betalingsdetaljer - selv om jeg går rett på versjonene med større opplag. Noen som vil dele noen tips til meg (og sikkert andre) nybegynnere som bare bommer og bommer på hver release? :pray:

1 Like

+1 HF edition :ok_hand:t2:

Ble sluppet 1759 i dag… +1white

1 Like

Innboksen er tom. Dere som ønsker og tjene noen raske send meg en melding :slight_smile: ( altså til dere som angret på kjøp og vil dekke inn det dere ga + en veldedig bonus fra min side ) :face_with_peeking_eye:

3 Likes

Fikk kjøpt et HF edition of 90 :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

+1 HF ed 90! :smiley:

2 Likes

Bruk shop pay eller apple pay. Da slipper du bruke tid på å legge inn betalings detaljer

2 Likes

Jens kaster ikke bort tiden…

Er da bare å droppe å kjøpe i fra han det :smiley: Har allerede fått flere meldinger etter jeg ikke greide å få tak i brass om muligheten til å kjøpe den eller andre utgaver. Så han Jens er langt ifra alene om det! Men synd for dem som virkerlig ville ha dette. Men det lå jo ute i nesten to minutter, så alle hadde vel muligheten her om dem ville ( bortsett fra Brass og gold Leaf )

1 Like

Har en Snik - Solid Air på Brass om noen er skuffa over dagens slipp men ønsker en fin Snik :wink::+1:t3:

4 Likes

Hadde flaks for en gangs skyld, og fikk en i gull :sunglasses:

6 Likes

HF er fremdeles til salgs

2 Likes

Takk, +1 her :pray::grinning:

2 Likes

Må i alle fall logge inn både på grafittiprints, og paypal konto på forhånd.
Rekker ikke legge inn passord eller kortnummer, de første som er ferdig med transaksjonen får kjøpt.
Å få det i handlekurven betyr av erfaring, ingenting.

2 Likes

+1 White

3 Likes

Flakset til meg en i gull, uten å være innlogget noen steder :sweat_smile: Første gang jeg kjøper fra utlandet, er det noe spesielt man bør huske på i forhold til moms/toll osv?

1 Like