SNIK- Tråden

Noen med gold leaf? Kunne tenkt meg p sett Main og leaf ved siden av hverandre. Synes Main såg veldig bra ut.

3 Likes

Her va det noen andre som hadde litt mer is i magen før det ble lagt ut på salg, slik at man ikke blir kansellert og bannet :sweat_smile:

Snakker vi svar på tiltale her eller? :heart_eyes::heart_eyes:

3 Likes

Ser ikke innlegget ditt :disappointed:

Er av statuen som han har laget. På Instagram skrev han at det har tatt ca 3 år.

Var noen som sa at å slette cache fungerte. Testet det ut og fungerer slik det skal for meg nå :slight_smile:

1 Like

Nydelig, 9 stk er laget :heart_eyes:

4 Likes

helt rått, men prisen er jo deretter. Men kult å se de gjøre forskjellige ting nå. Utførelsen er jo supreme!

2 Likes

Nå snakke me kunst fra SNIK igjen!
Wow, deilig! :heart_eyes: (Trykk på bilde)

Screenshot_20230202-130805

17 Likes

9 stk produsert?

Spent på prisen. Veldig flott!

1 Like

9000£

1 Like

Lommeboka mi ropte kjapt nei.

1 Like

Er det noen som har en Transcend - gold leaf dem vil selge? :slightly_smiling_face: Mvh

1 Like

Detaljer: SNIK - Bronze Sculpture ed. of 9

Video: https://vimeo.com/794517296

6 Likes


Hadde gleden av å ta en prat med SNIK på 17. mai. De lå an til å bli ferdige i løpet av dagen og skrøt veldig av mulighetene for street art i Stavanger. :+1::+1:

12 Likes

Jeg har ventet leeeeeenge på denne… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

4 Likes

Oooh! Skulpturen i messing?

Jepp!

Jeg er ikke veldig til fotograf, men denne skal få en god plass når vi bygger nytt hus :sweat_smile:

35 Likes

Flott, ser ut som endel av dette opplaget gaar til Norge, maatte utsette leveranse paa min siden jeg maatte reise paa jobb og synes det var litt close race paa levering , den er ikke i messing da men i bronse :slightly_smiling_face:, satser paa du er fornoyd , bildet ditt var pent det

2 Likes

Ser dem fleste ikke likte det nye trykket :slight_smile: Vil noen som svarte nei begrunne det med hvorfor? :slight_smile: Er så stille her om dagen så håper vi kan snakke litt om det så det blir litt aktivitet her.

For min del, er noe av det viktigste med kvinneligheten - øynene. Det intense blikket som møter deg. Det er det ikke noe av her dessverre. Det er mye detaljer, men lite kontraster fra ansikt til resten. Synes det går litt i ett med alt.

5 Likes