SNIK- Tråden

Godt poeng! Får ikke den samme følelsen som man har med Transcend! Det er jo veldig bra :slight_smile:

2 Likes

Du hadde nok rett! Ble ikke utsolgt med det første.

Jeg har PP ‘’Fix the Sky’’ green, profesjonelt innrammet med UV-glass og COA.

Hva tror dere reell salgsverdi er i dagens marked?

1 Like

Er dette på en vegg i stvg? Isåfall hvor?

Krydset Avaldsnesgata/Lervigsveien. Søk oransjeriet eller jivamukt yoga, da går du rett på☺️

Det er i østre bydel ved Tau.
På veggen til Jivamukti yoga
Avaldsnesgata 95 B Stavanger, Norway

Gi beskjed hvis du trenger guide :sunglasses:

Navet på dette ? Aldri sett det med de fargene !

Mener det heter «We Begin».

Finnes kunnet et Snik bilde med disse fargene. Ble laget med utgangspunkt i fargene jeg allerede hadde på andre bilder i stua da jeg bestilte verket.

Ok så bestillings verk til deg altså :+1: føler jeg har fulgt godt med på hva de har lager så ble overrasket over og se dette, tøft bilde og fargevalg !

Stemmer det. Liker bildet godt og liker at det ikke er noen like. Fikk også «godkjenning» på å strekke det på en større blindramme enn de opprinnelig bruker.

“We Begin” stemmer. finnes i noen forskjellige farger. Jeg har det i gull selv. nydelig bilde!

Følger

Fra vakre damer til Gorilla. Ikke kunstnerisk nok for min del. MEN! Om jeg får x antall nedover gangen hjemme i Div dyr kan det faktisk blir gøy. Blir kjøp. Prisen er fin!

Limited edition ‘Handle With Care’ screen print, dropping tomorrow - Thursday 9th May, 6pm BST - via our online store.

https://snik.bigcartel.com

We are thrilled to announce the release of our latest print - ‘Handle With Care’ which marks our on-going collaborative mural project with Franklin Park Zoo . The print will be sold in support of the project and the vital conservation work that Zoo New England carry out with the critically endangered Western Lowland Gorilla.

Print Details:
Edition of 60
Single-layer screen print on 330gsm Plike.
Signed, numbered & with COA
29.7 x 42 cm
£175 pp

Produced at Goldmark Atelier
Photography by Keown Photo

2 Likes

Måtte laste opp disse i egen post. Men her ble de veldig kul!


2 Likes