Space Invader

Funnet ut at jeg ønsker meg noe fra Invader til jul, KIT eller trykk. Har du noe å ønsker å selge, send meg gjerne en melding :smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.