Etter hyggelige år på kunstveggen i lag med mye kunnskapsrike folk og mye flott kunst spesielt street art så er det en ting jeg tenker mye på nå som det er veldig mange artister om dagen, hvordan tror dere de store Norske som Dolk, Whatson, Dot, Pøbel etc vil holde seg i fremtiden? Er det en kul greie nå eller er dette kunst som er komt for å bli? Vil det holde seg i pris, vil det bli dyrere med tiden? Vil de kjøre i samme baner eller foreta stilskifte? Hva tenker dere? Selv er dette noen spm jeg ikke vet helt hva jeg skal svare men håper jo på positivt resultat! Håper på mange gode kommentarer da det er stort sett street art vi diskuterer her på forumet.
Du nevner Dolk, Whatson, Dolk og Pøbel. De 4 kommer til å klare seg, det er jeg sikker på.
2 Likes