Nye verk dukker opp rundt om i Norge. Jeg tenkte å starte et emne der vi street-art entusiaster kan dele nye og gamle verk fra bybildet vårt. Jeg lager 5 ulike kategorier (gjerne lag flere) basert på verk fra Norges 5 største byer: Bergen - Oslo - Stavanger - Trondheim - Tromsø/Bodø. Det er på sin plass at de ulike verkene får en txt med kunstnerens navn og lokasjon. Neste gang du er i din by eller en annen, har du muligens en street-art guide fra KV. Kjenner du til noen verk fra vegger som bør deles med nye og gamle KV medlemmer? Post det her.
Det første bildet du postet er fra Oslo, en utstilling som Dolk og Pøbel gjorde innendørs og utendørs på Oslo S og Trondheim S i 2010. Se flere bilder her: http://www.romforkunst.no/prosjekter/gatekunst
Thx @Gulosten - blir mye øko chat her, trengte en avkobling og er nysgjerrig:) Veggene i Norge er verdens kjent, og jeg kjenner alt for få av dem. Håper KV medlemmer hjelper til, og skaper en flom av nye og kjente verk. Sammen blir vi kjent med nye kunstnere og oppdateres fortløpende av hva som skjer i vår egen bakgård