Sveiset skulp " Nye muligheter "

5 Likes

Hva er navnet på dette flotte verket?
Jeg blir mer og mer inspirert av din kunststil @knut63

Enig! Denne appellerer :ok_hand:. Hvis jeg kan tillate meg å være litt pirkete hadde jeg foretrukket skulpturen uten fundamentet om dette lar seg gjøre :slight_smile:
Uansett, bra jobba Knut.

Priser tar du skulpturene dine?

Litt usikker på tittel, blir enten " Nye muligheter " el " Etter finanskrisen "…får se :))

Hei,

Er vel ikke akkurat verdensberømt, så prisene blir deretter.:)…for denne skulpturen ville jeg normalt tatt ca 2000,- + frakt
Om du ønsker, kan du ta en titt på min ( veldig enkle ) hjemmeside: www.pris-kunst.com

Mvh
Knut

Takker for det…og du har faktisk rett, skulpturen kunne vært uten sokkel… men da måtte stålringen ha vært litt flat i bunn, og det hadde vært kurant å få til…:slight_smile:

Mvh
Knut

Hva med: ‘Reisen’ @knut63?
Gjerne legg ut flere av dine nyeste verk, se ikke bort ifra at flere av #kunstveggen medlemmer, kommer til å ha noen av dine verk i sin stue - i nærmeste fremtid :smile:

Positivt ladet verk altså :-), jeg tolket det i retning av menneskets kontinuerlige/sirkulære streben etter selvutvikling og dollar. Altså, et kritisk syn på dagens samfunnsmoral og retning. :slight_smile:

HAdde fort vært interessert i en med en mindre fundament, men fremdeles stabil, ser jo for meg at de veier en del?

Hei,
Skulpturen " nye muligheter " veier ca 7kg…det er mulig å fjerne el.redusere sokkelen…det er nok slik at massivt stål veier en del…:slight_smile:

Mvh
Knut