SWEET LIFE | Pez | Solo Exhibition | Apr. 20 – May. 05 2018

SWEET LIFE | Pez | Solo Exhibition

Avenue des Arts is honored to present “Sweet Life”, a solo exhibition by the artist PEZ.

Opening on April 20th, the exhibition will feature more than 20 works from the artist, including original canvases, sculptures, 1 print release.

« Sweet Life »: a first retrospective that encompasses the four ages of life through my favourite series.

It all starts with the Dream Series which evokes childhood in a satiric way, at the crossroads of black humour and offbeat daydreams. The Distroy Series, with its references to pop culture and video games heroes, is intended as a snapshot of adolescence. The “Green pieces” then take you into adulthood, anticipating a disenchanted world and questioning our ecological legacy. Finally, the Pixel Series concludes this exhibition. The material world disaggregates into a cloud of pixels and becomes abstract, symbolizing the journey to death.

LONDON
APRIL 20th – MAY 5th, 2018

Opening reception: April 20th, 2018 from 6pm to 10pm
Address: HOXTON ARCHES – 402 Cremer Street LONDON E2 8HD

Open: April 20th to May 5th, 2018 - From 11am to 6pm

2 Likes

Vil, må… Skal…

Ja…
Synd jeg ikke visste om denne før den årlige vårturen til London ble booka.

Ser ut som jeg har et møte i London i den perioden. Passer fint :slight_smile:

Ser ut som det er på tide å få seg ny jobb snart :frowning_face:

2 Likes

Fly og hostel bestilt for å se denne.
“Dagstur” til London 24.-26.april, overnatting nær Kings Cross og Shoreditch :slight_smile:

7 Likes

Tolker det som at dette er printet som kommer, det skal komme i 3 versjoner:

Her har dere også link til katalogen for showet :smiley:
Link: Catalogue PEZ Sweetlife london show 2018 bd.pdf (1.4 MB)

Likte personlig “Blow II” enormt godt, og ser for meg at dette er bankers release via GP/CN ila året? :slight_smile:

6 Likes

Vis noen kjøper trykket, men vil selge det når de kommer hjem. Så send meg en PM👍

‘‘Son of a bubble man" er min favoritt.

Vurderer å fly over å få tak i trykket… hmh.

1 Like

Priser:

As told in the FB - prints group
295£ for the main ed. Of 150
495£ for the variant ed. of 20
A last special ed. Of 10 will be priced at 495£

Får jeg ikke tak i et av de ed 20 eller 10, så bytter jeg en fisker mot det trykket.

Fra £195 til £295 på 150 ed opplag på under 6 mndr… Tydelig at PEZ begynner å bli populær og GP likestiller han prismessig med selveste prof. M. Whatson.

God pris på originalene. Hadde virkelig gjort seg på veggen :star_struck:

noen som allerede står i kø der borte nå og kan si noe om kø? hehe, er desperat over snittet for å få tak i bildet…

Hvis du hadde vært så sugen på dette trykket som du gir utrykk for,så hadde du vel satt på flyet,som du nevner lenger oppe her!! :sunglasses:

Med en unge som ikke har sovet på 4 dager og mor som er på bristepunktet så ble den flybilletten dessverre avbestilt.

Evig lang kø, typ 1time og 45 minutter. Fikk fatt i to main ed av Kunoichi, selv om gull ed stod på ønskelisten. Utrolig kul utstilling og hadde lommeboken vært tyngre hadde jeg nok plukket med meg en original🤤

6 Likes

Jeg fikk også, selv om noen tjente mer på å stå i kø enn bildet kostet :joy:

Hvis noen fikk med seg et ekstra av main Kunoichi, ønsker jeg å kjøpe.

Takk.