Ta meg automatisk til siste innlegg

Jeg går lei av å måtte bla meg nedover “hele tråden” for å se siste innlegg. Trådene begynner å bli lange. Er det mulig å programmere siden slik at du automatisk blir tatt til siste innlegg? Dette fungerer blant annet på banksyforum.

Fortsett den gode utviklingen! :slight_smile:

1 Like

Meget godt poeng @thopet, og ikke minst ved bruk av tlf ect. BF har utviklet et godt verktøy gjennom årene, og har nok noen gode løsninger som kan kopieres :wink:

På min pc kommer jeg automatisk til siste innlegg når jeg trykker på en tråd. Så lenge jeg har sett på tråden tidligere. Kommer dere begge til starten av tråd hver gang dere går inn på en tråd?
Om du vil kan du også trykke på tallet som står under innlegg der kan du velge når du vil gå inn i tråden.

@Gard det er korrekt at via PC - fungerer denne funksjonen. Du havner på siste innlegg som er “postet”.

Om det er første gang du leser innlegget, så havner du øverst ( altså på første “post” i innlegget )
Problemet er nok større via IPhone her havner du alltid på topp, og må scrolle deg ned til siste innlegg - kanskje også IPad (enda ikke prøvd). Jeg syntes at Kunstveggen begynner å ta bra form, og har en del gode “medlemmer” som bidra med mye bra info/meninger. Kanskje de burde snart fått en “stjerne” :wink: (PS! jeg ble degradert, ettersom jeg var på reise i julen :cry: Uansett vil nok KV utvikle seg naturlig, og det blir muligens behov for flere modifiseringer underveis.

Det er iPhone jeg også sikter til, @Gard. :slight_smile:

Hmm… iPhonen min fungerer likt som PCen. Dumt spm, men har dere logget inn på telefonen?

Funker på min iPhone og

Helt sikkert ikke @Gard hehe… Får varsel via gmail, som jeg da bruker ved å trykke på linken.
Har KV et pushvarsel system?

Min IPhone bruker Safari som standard og ikke Chrome som jeg bruker.
Jeg vært innlogget via Chrome, og ikke Safari som linken sender meg via til KV…
Nå logget jeg meg inn via Safari og volla` - lærer noe nytt hverdag…

2 Likes

Det hjalp å bytte nettleser på iphonen. Takk! :slight_smile:

Hadde man kanskje kunne spredd innleggene over flere sider også? Voldsomt slitsom når man f.eks ser på “min kunstvegg” og skal bla seg oppover og bilder laster og man spretter opp og ned på siden… Sliter med å komme til toppen igjen! :smile:

Trykk på tittelen inne i en tråd så blir du tatt rett til toppen. Skal du et spesifikt sted i tråden bruk det grønne feltet, som forteller deg hvor du er ,til å spessifisere hvor du skal.

2 Likes