Teddy Riot

Noen som har tanker om hva dette går for om dagen?
Har ikke sett noen på Finn på lenge

Vurderer å selge mitt…

Siste jeg så var på banksyforum da noen prøvde å selge for over 3000 pund, som da ish var på tikroningen om jeg ikke husker helt galt. Han oppdaterte aldri med solgt, men det startet en diskusjon hvor jeg tror normen la seg på 2500-3000. Med tanke på hvor sterkt pundet står nå tror jeg nesten jeg hadde vurdert salg der, men det er klart det blir litt mer hassle…

Tror @SpecialOne er inne på noe. Men etterspørsel vs tilbud styrer prisen. Og i dette tilfelle har du nok en fordel. Den magiske grensen på 30K har vært gitt for verket tidligere, så jeg heller nok mer på 30(+) enn 25K… Men vær sikker i din sak, for legger du det ut for salg rundt 30K, tror jeg at responsen blir stor:) lykke til! ( er litt subjektiv, ettersom har den på veggen selv ) Men står for det jeg skriver.

Stemmer nok bra det, jeg vil også tro at du kan krysse 30. Viktig å huske på toll og risiko når man handler fra utlandet også. Skulle ønske jeg hadde et på veggen!

30k stemmer nok ganske bra i dagens marked. Selgere vil nok gjerne få mer i UK. Jeg har ikke printet selv, og pga pris er det ikke på listen min heller. Siden jeg ikke syntes dette er verd 20k engang stresser jeg heller ikke med dette i samlingen. Mest oppskrytte Dolk printet syntes jeg. Mange som jeg liker mye mer.

1 Like

Jeg må faktisk også si jeg foretrekker kitty fremfor teddy (om man kan si det uten å bli henrettet på stedet). Men har aldri sett selve teddy-printet…

Folk som kjøper teddy riot til 25+ er enten *rookies eller har for mye penger :smile:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53533275

Kjøper heller en teddy Riot til 25 enn en balaclava til 7000.

3 Likes

Jeg vet om flere som har gått til 35. Tror du skal være veldig heldig om du får tak i en til under 30.

1 Like

Hvis noen har en Teddy til under 30.000,- så kjøper jeg den

Enkelt og greit, så lenge TR har solgt for 30-35K, og det er flere interessenter en tilbydere, vil ikke en selger tilby lavere enn ca. estimert siste salgsum. Marked-regulerings prinsippet er enkelt i en slik sammenheng. Itillegg når ‘produktet’ ikke kan handles ‘rimeligere’ andre steder i verden, er jo ‘minste’ prisen satt, mener jeg. Selvfølgelig sier ikke at TR går 35K på dagen, men fra selgers ståsted vil det med slik kunnskap - være dumskap å akseptere eks: 25K.

Om alle liker utrykket TR eller ikke, har ingenting å si, det er omsatt for flere ganger i løpet av 2014 for rundt 30K+, så da finnes det en kjøper som er villig til å betale en slik sum (garantert). Enig med @Gard tror det skipet har seilt hvor du fikk TR for under 30K. Får du det, så mener jeg ihvertfall at ‘investeringen’ er sikret om du engang må/ønsker å selge.

Sier meg enig med @Villaholmen og @gard. Vet personlig om minst 2 Teddy som har gått for 35k+ de siste 2 mndene. Man trenger bare den ene rette kjøperen som er villig til å betale en vis pris for noe, alle trenger ikke være enig at kjøper var verdt den prisen.

Det var vel faktisk du som forsøkte å selge på banksyforum? Fikk du solgt til slutt?

Det var meg ja stemmer og den ble solgt

@Ross Kan du si hva den ble solgt for?

Hvorfor er folk generelt så imot å informere om detaljer rundt kjøp salg? Skulle tro det var statshemmeligheter…

ps: dette var ikke kritikk mot deg Ross

Den ble solgt for 36k, rammet inn med svart ramme og vanlig glass. Har ikke noe i mot å dele slik info med mindre partene blir enig om annet. Da respekterer jeg det alltid.

Jeg hadde min Teddy Riot ute på Finn til 30.000 i mange uker i fjor. Det var ingen særlig interesse, noen som ville bytte mot Martin Whatson-trykk etc men ingen som var interesserte i å gi den summen. Til slutt solgte jeg det for 27.000 kroner, og er egentlig fornøyd med den prisen.

1 Like

Kjøpere i Norge vegrer seg for dyre print (iallefall på finn). Prøv å selg feks en banksy, nesten umulig å få de prisene de selges for i resten av verden.

Norske kjøpere vegrer seg for å kjøpe dyre print av utenlandske kunstnere. I Norge føler jeg at de fleste syntes kunstnere har et tak når det kommer til karrierer. Banksy sin karriere er større enn noen norsk kunstner, så da må det åpenbart være for dyrt.

1 Like