Til salgs/Auksjon - PEZ (Houston we have a problem - handfinished)

Der tapte du ihvertfall maaaaaaaasse penger

2 Likes

4 Likes

At siste bud må stå minimum en gitt tid, dvs normalt 5 min. Og kommer det da bud inn med mindre enn 5 min før tiden for ut, skal det vare 5 min fra budet er gitt.

2 Likes

Dette visste jeg virkelig ikke om. Som jeg skriver øverst, så er dette første gang. Jeg trodde at når auksjonstiden var ute, ble jeg nødt til å avslutte.

Men dette skal jeg huske på til en annen gang. Har et bilde til som ligger ute.

2 Likes

Da er vel strengt talt bud kl 2000 for seint? Må være 1959:59 om det skal gjelde?

1 Like

Jeg skrev 20.00, og siste bud er registrert da.
Men jeg setter pris på tilbakemeldinger, for på dette er jeg skikkelig amatør og beklager dette. Bør det stå i headingen at det er sniper på 5min?

2 Likes

Ja, for en kotyme med sniper på auksjoner.

Som sagt, her tapte du mye penger dessverre.

1 Like

Det er kjipt å høre. Men takk igjen for at du gjorde meg oppmerksom på dette.

Så har jeg forstått deg rett.
Hvis budrunden er til 20, siste bud skal da stå i 5 min, kommer det inn nye bud må de også stå i 5 min til det ikke er fler bud?

Når klokken passerer 20.00 er jo auksjonen avsluttet, slik jeg tolker det?

1 Like

Om kategorien Auksjoner her er reglene for auksjoner. Kommer det inn bud 19:59 står det til 20:04. Kommer det da inn ett feks 20:02 står det til 20:07. Slik blir det vanskelig å kuppe auksjonen.

1 Like

Det stemmer. Så bud 1958 står da til 2003.

Derfor jeg ventet med videre bud dessverre.

Og ja, når kl har truffet 2000 er auksjon ferdig. Så bud må være registrert 1959:xx for at det skal være gjeldende.

Hei @Ulrik hva bør jeg gjøre i den situasjonen jeg er i nå? Jeg synes dette er svært vanskelig.

Slik jeg ser det er auksjonen over, da din kommentar stoppet flere bud. Hadde derimot det kommet bud etter du utropte vinneren ville auksjonen ha fortsatt.
Jeg føler det blir feil ovenfor vinner av auksjonen å forlenge tiden nå fordi du ikke har lest deg opp på reglene for auksjoner her inne.

3 Likes

Samtidig så sitter flere og skal by men kommentaren stoppet selve budet. Derfor jeg skriver " ingen sniper?"

1 Like

Helt enig med deg. Jeg gjør ikke denne feilen igjen. Beklager til alle parter som har vært involvert.

3 Likes

Synes du ikke skal ta det for tungt. Dette viste du ikke :slight_smile: men om du er lur ber du en moderator oppdatere Sandra auksjonen din med 5 min sniper

Det er alltid sniper på auksjoner på Kunstveggen. Så budet ville vært gyldig.

2 Likes

@Ulrik kunne du oppdatert sandra auksjonen med 5 min sniper?

4 Likes

Det er gjort, lukker denne tråden. Gratulerer til @Helge

4 Likes