Tips om bilder med kobber i seg eller som blir bra med kobber ramme

I forbindelse med planlegging av nytt kjøkken ser jeg etter nå bilde® som kunne passe inn med andre detaljer i kobber. Da kjøkkenet blir ganske stort vil det meste opp mot 100x100 mm kunne funke bra. Trenger nødvendigvis ikke være street art men fjord og fjell utgår :slight_smile:

100x100 cm tipper jeg?

Denne hadde vært fin med kobber :slight_smile:

2 Likes

Von har noen print i kobber. Har selv en Bird 17 som dekorativt tar seg bra ut sammen med Utzon-lampen min i kobber. Ser ut som det meste er utsolgt, men kan jo evt høre med Von…

Ja mente cm men har jo fan ikke tilgang til og endre eget innlegg :frowning:

Nei fugler er heller nå favoritt :frowning: men utzon lampen er kul :slight_smile:

1 Like

Vhils har hatt noen fine trykk i copper farger (Morphed,Tenuous, Entropy) og har i tillegg hatt noen orginaler på rustet stål/copper, som jeg vet Reed Projects har solgt i Stavanger. Dyrt, men helt nydelig og mye i rustikke materialer.

Dotten sin scream i bronze?

Bilde fra Galleri A

Ville gått for noen flotte kobberkjeler som er utrolig praktisk på kjøkkenet og har en samleverdi for spesielt interesserte.

Alternativt, så er jeg veldig enig med itspersonal om du ønsker jordfarget og rustisk preg på motivet (Handfinished, Screen print ink, Quink ink, bleach, and acid). Undervurdert kunstner her til lands… C.Harrington la ut en kort filmsnutt på instagram i helgen hvor han rullet ut et vhils trykk som så ganske lekkert ut…

Sikker på at du vil ha enda mer kobber inn på et kobberkjøkken? Jeg hadde gått for noe foto. Sjekk ut Torbjørn Rødland.

1 Like

Jeg printer bilder på aluminium. Sjekk ut www.jannecke.com og gå til webshop for motiver. Du kan også følge meg på facebook: artbyjannecke. :slight_smile: Jannecke