Tips til innramming av PicviAvo?

Hei!:man_dancing:

Fått dette trykket i dag, og vet at det er enormt masse bra ideer her inne til innramming!

Er det noen som har tips til hva som kan bli fint?:innocent:



4 Likes

Jeg personlig hadde rammet denne inn flytende i en ramme i lys eik, med sort eller hvit bakplate.

2 Likes

Jeg har mine Dionysus og Estrageta rammet inn i en pen sort ramme med dobbel passepartout. Hvit ytterst mot glasset og sort med rosa kjerne innerst mot trykket. Det høres merkelig ut men det lille snittet med rosa og sort i passepartoutet står veldig pent med fargenyansene i bildene. Nå går jo ikke akkurat rosa igjen i dette trykket, men ideen for meg var å ha en innramming som var litt annerledes. Mine mobilfoto ser helt forferdelig ut, men jeg legger de med for å illustrere hvordan det ble.


3 Likes

Venter på samme print selv (sitter for øyeblikket fortsatt fast hos tollavdelingen til UPS).
Jeg har sett for meg en clean hvit ramme uten paspatur, hvor man bruker en (hvit) avstandslist for å holde printet på plass mot rammen.
Printet er jo relativt stort i utgangspunktet så krever jo sin del veggplass om man kjører farge på rammen + paspatur :man_shrugging:t2:

3 Likes