Tips til kunst <= 1000kr

Kommer med en liten utfordring til menigheten her inne.

Det har seg slik at bruttern ønsker seg noe kult å ha på veggen, og jeg tenkte jeg kunne se om jeg fant noe kult til en rimelig penge slik at han slipper å kjøpe seg en random plakat fra Ikea eller lignende.

Jeg tenker at verket bør være av en viss størrelse, gjerne 50x70. Noe mindre går sikkert fint det også. Det er ikke så farlig om det er signert/nummerert - det er sikkert vanskelig/umulig å ordne i prisklassen jeg nevner.

Keith Haring plakaten “Crack Down” f.eks tenker jeg hadde vært perfekt, men disse ser ut til å ha blitt latterlig dyre nå? Mente de lå til godt under 1000-lappen…

Tips? Send meg gjerne PM om du skulle ha noe som kan passe.

Jeg synes denne av Danny Larsen er et fantastisk bra kjøp. Vil aldri finne noe av han i den prisklassen igjen.¨

Og de her to fra Sterling Hundley. 200 og 500 kroner. Vil se veldig kule ut ved siden av hverandre.

Takk for tips! Sjekker ut nettsiden - godt mulig jeg finner noe der

1 Like

Følg med på Scott Listfield sine releaser.
Via thinkspace stort sett.
Ca 100$.

Obey sine klassiske trykk (Open edition) går vell for under 1000 lappen

Har begge deles som kan sendes fra Norge.

Litt liten da.

Takk for flere gode tips :slight_smile:

Ser ut til at det blir en Keith Haring poster som et hyggelig forummedlem selger til meg denne gangen, men greit å ha litt muligheter for fremtiden.

Scott Listfield spesielt hadde mye stilig.

Sjekk også ut Darryn Rae, han lager abstrakte originaler på canvas til en billig penge.

Du får Crack Down til USD 59 her:

Frakt etc kommer jo i tillegg selvsagt.

Ligger også på Finn til 450,-

Og en haug på eBay.

Må sies at disse billige er dem som er trykt opp / kopiert i nyere tid, og ikke fra original run back then. For de som bryr seg om slikt.

Mye kult som legges ut på Catawiki til auksjon til en billig penge. Har selv kjøpt et park verker gjennom denne siden fra totalt ukjente kunstnere som jeg er ganske så fornøyd med.

Enkelt og dekorativt. Kjøpte selv “Splashback” for mange år siden. Den har overlevd en god del utskiftninger oppgjennom.
Bruk 2 min på å bla litt, mye billig morro

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.