Transport av bilde fra Bergen til Oslo

Hei, jeg har en interessent på et av bildene jeg har liggende til salgs. Det jeg lurer på er om noen skal kjøre fra Bergen til Oslo nærmere fremtid, og om de har plass til et ferdig innrammet bilde i str 96x121cm. Ta eventuelt kontakt på dm så kan vi kanskje avtale noe :slightly_smiling_face:

1 Like

Hørt med Øystein (906 25 542) som er mye brukt av forummedlemmer her. Han driver fraktselskap og kjører mellom Bergen/Oslo støtt og stadig, og har som regel plass til litt ekstra kunst i bilen. Kan anbefale han selv :blush:

anbefaling herfra også tommel opp! :slight_smile:

Tok en minste pris på 1500.- synest det var litt stivt :slightly_smiling_face:

3 Likes

Hør med Voss Transportservice, kjører samme strekket. Mtp at man slipper å bygge kasse som fint koster deg en 4-500 kr, porto på omtrent det samme og at man vet at bildet blir levert fra dør til dør uten omlastinger og uvøren behandling så er det ikke så ille.

Nimber… du får nesten øyeblikkelig napp og koster det du ønsker. Byr du 4-500 er det flyttet før helga.

anbefaler denne også. jeg tror jeg har betalt 500 kr og har fraktet inrammet 2 ganger

Hei.
Jeg skal muligens sende et innrammet bilde fra Bergen til Oslo.
Hva er beste måten å gjøre det på, og er det noen transportører som er anbefalt?
Mål ca 110x60cm.

Jeg har sett punktene lenger oppe i tråden, men vet ikke om de fremdeles er aktive/aktuelle.

På forhånd takk for hjelpen.

Voss transportservice er veldig bra, koster deg 1500kr. Øystein som flere snakker om, kjører den ruten relativt ofte. Han virker meget solid.

2 Likes

Takk for kjapt svar :+1:t2:

1 Like

En rammemaker kan pakke inn et innrammet bilde forsvarlig. Pris burde ligge i underkant av 400,-. Kan så sendes med Posten Norgespakke. Ca. 300,-. Dette har alltid fungert fint for meg.

2 Likes