Transport i Norge

Hei,

Jeg lurer på om dere har noen anbefalinger for transport av kunstverk. Jeg hadde tidligere en sjåfør som hjalp meg med dette, men han ser ikke ut til å være tilgjengelig lenger. Har dere kontakter eller tjenester dere kan anbefale for trygg og sikker transport av bilder?

Tusen takk for hjelpen!

En mulighet kan bære å gå inn på Facebook. Er grupper der som driver med frakt,- bare å søke på frakt Norge, så kommer det opp grupper som fraktkrigen Norge etc. er vel flere seriøse transport firmaer i den gruppen samt enkelt personen.

En annen mulighet er å legge ut her på kunstveggen og høre om noen er villig til å transportere:)

1 Like

Takk for gode innspill! Jeg skal lete opp de relevante gruppene på Facebook. Hvis noen skal reise fra Kristiansand til Oslo og har mulighet til å ta med et innrammet bilde (120x90 cm), vennligst gi meg beskjed.

Skal muligens til Kristiansand helgen uke 29. Kjører en Tiguan og kan ta med meg det for deg hvis det får plass i bilen :slight_smile:

1 Like

Veldig snilt. Hvis ikke det dukker opp noe før det så kan det være jeg tar deg opp på tilbudet :slight_smile:

1 Like