Trenger tips til innramming av Moskus

Har etter lang tids leting endelig fått landet et eksemplar av moskusen til Sverre Malling. Men jeg blir ikke helt enig med med selv om hvordan jeg skal ramme den inn.

Flytende? Svart bakplate, hvit?
Passepartout? Enkel, dobbel? Svart kjerne?
Og ikke minst rammelist. Eik, svart eller noe helt annet?

Hadde i utgangspunktet landet på flytende med svart bakplate med en litt mørkere eikefiner, som vidt under, men vurderer også dobbel hvit pas.

Noen åpenbare fordeler eller ulemper med de flytende vs passepartout? Noen som evt. har innspill til en annen løsning som kunne vært kul?

10 Likes

Fantastisk! Gratulerer så mye. Her ville jeg kjørt flytende med eik! :heart_eyes:

3 Likes

Ville rammet inn mest mulig lik originalen :blush:

19 Likes

Nå angrer jeg veldig på at jeg ikke gikk for en selv da jeg delte den i lanseringstråden.

Enig med @Ulrik på innramming. Wow :heart_eyes:

Eventuelt mørkere eikefiner som du har på bilde der med hvit passepartout hadde også blitt veldig fint tror jeg eller flytende :slight_smile:

2 Likes

Her er våres Moskus. Eik med dobbel 2000g passepartout.

14 Likes

Har den vært lansert nå nylig? Er det ikke endel år siden, også kom Mountain Goat (i ny side) nå i fjor?

2 Likes

Unnskyld. Nå blandet jeg med Mountain Goat.
På tide å ta helg :sweat_smile:

Bra du passer på @Oisteinh :slight_smile:

2 Likes

Fryktet at jeg hadde mistet den muligheten :joy:

God helg!!

2 Likes

Den er helt optimal, men den lista er ikke akkurat hyllevare hos min lokale rammer :laughing: Tror jeg må ta meg en tur innom igjen i morgen og rett og slett prøve meg litt frem.

6 Likes

Nei den var massiv, men synes motivet kler litt mørkere treverk :blush:

3 Likes

Gratulerer, min moskus hilser!

11 Likes

Litt på siden, men moskusen er jo laget som et tankekors til hvordan norge kunne fostre Bering Breivik. Hva tror dere er tanken bak norwegian mountain goat, som jeg tipper Malling har laget som neste trykk i en serie

5 Likes

Endelig på veggen etter et par år på jakt!


Grublet lenge på rammevalget, og har vært innom og plaget Lisbeth på Hele Ruter ikke mindre enn tre ganger med min ubesluttsomhet. Hadde opprinnelig valgt en flytende løsning med sort bakplate, men trakk meg i siste liten da magefølelsen murret. Veldig happy med sluttresultatet!

19 Likes

Hva går moskus for om dagen? Ble veldig bra resultat @Koffen !

3 Likes

Den ble rå👌 Bra valg😁

1 Like