Trykke foto

Mulig tilsvarende spørsmål er besvart tidligere, men kunne ikke finne noe.

Ønsker å få trykket et foto i høy kvalitet. Størrelse ca. 80cmx60cm. Skal rammes inn. Tips om hvem som er god på dette (fortrinnsvis i Bergen), hva må man forvente å betale og andre tips/triks mottas med takk!

Skal du trykke bare et eksemplar så vil jeg anbefale Japan Photo. Så rimelig man kan forvente og god kvalitet for privat bruk.

Enig. Har gjort det et par ganger via JP og det har blitt bra. Men det er viktig å mate inn god kvalitet.

Prøvde de… endte opp med å benytte «100% fornøyd garanti». Ble dessverre ikke bra kvalitet.

Da er Foreningen Trykkeriet i Fjøsangerveien en mulighet. Dette er beregnet for profesjonelt bruk så print av et bilde kan virke uforholdsmessig dyrt. Alternativet er reklametrykkerier som A7, Molvik eller AllKopi, men husk som Alinoe over påpeker at det kvaliteten på den digitale filen som er viktigst. Hvordan er bildet tatt?

Hvordan er kvaliteten på bildet ditt? Skulle lage familiefoto ifjor og var hos fotograf før jeg fikk kvalitet som jeg var fornøyd med. Altså at utstyret de brukte ga meg god nok kvalitet :relaxed: