Unik original - LOFOTEN av PØBEL

PØBEL – LOFOTEN – ORIGINAL 1/1, 2012

Jeg vurderer å selge et verk jeg har hatt stor glede av å eie siden 2020: Pøbels Lofoten – originalarbeid på papp, signert og datert 2012, og påtegnet Lofoten 1/1.

Verket ble utstilt under Kerrs Pink ved Bryne Kunstforening i 2012/2013. Begge bilder i denne annonsen er fra utstillingen.

For meg er dette norsk gatekunst - et unikt verk som kommer til å stå igjen som et symbol på sjangeren og perioden.

Jeg er verkets andre eier og kjøpte det i 2020. Samme år benyttet jeg Brodins Rammeverksted i Oslo til å erstatte daværende glass med Optium Acrylic (Museumsglass).

Da det opprinnelige rammeverket ble åpnet, dukket det samtidig opp en overraskelse: et eget arbeid på baksiden av pappen, som frem til da hadde vært skjult. Dette valgte vi å bringe frem i lyset i den nye innrammingen som for øvrig er 100 % lik opprinnelig innramming.

Verket har ytre rammemål på ca. høyde 108 cm × bredde 97 cm.

Dette er et sjeldent 1/1-arbeid og befinner seg i høy prisklasse. Jeg har ingen hast med å selge og ønsker først og fremst kontakt med seriøse interessenter.

Ved interesse: send PM med navn, e-post og/eller telefonnummer, så deler jeg gjerne flere bilder, detaljbilder og ytterligere informasjon om verket.

Verket kan besiktiges sentralt på Østlandet. Kaffen er alltid varm (og uforpliktende).

11 Likes

Legger inn første bud på 10k

1 Like

Kan vi se arbeidet bak?

Dobler @Inoma til 20k :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hold deg unna nå, var like før han godtok budet mitt!