Hei! Er det noen som kan gi noen her inne som kan gi en pekepinn på hva en Sandra Chevrier usignert open edition er verdt?
Ca kost regner jeg med
Hehe, ser at “kost” blir nevnt en del her inne. Jeg er desverre helt aldeles fersk så det sier meg svært lite.
Blir det det samme som å si at det ikke er verdt mer en malingen og lerettet det er malt på?
Nei, kost er det den kostet. Med allt signert sc i omløp kan jeg ikke tenke meg at en usignert open ed har den største pris veksten 
Aha! Takk for svar 
Hvilket motiv har du?
Har ikke noe motiv, oppdaget en auksjon på E bay av Burning in Flames.
Ligg unna denne auksjonen. Denne kan du kjøpe på
http://papirmass.com/collections/papirmass-prints/products/55-sandra-chevrier-emma-healey
for 9.95$.
Luringer på eBay…
Se der ja! Takk skal du ha 
Er man ny i gamet , bør man uansett være forsiktig ved kjøp i utlandet og evt søke råd her på veggen .
men heller ikke ta for god fisk alt som selges eller sies her heller 
Har forsåvidt sett de lurendreierene på ebay selge tonnevis av de bildene der til 300 spenn
Hvis det er dem på ebay så er det falskneri. Jeg har ingen tro på at det er autentisert av Sandra Chevrier selv. Nå er det vel ingen av de annonsene som direkte påstår å være the real deal men de ligger så tett opptil de kan uten å trø for langt
“They are legit. Unsigned edition. The guys from Papirmass are canadian and Sandra agreed to be part of their project.” -Jean-Pascal
Så det for en stund siden, tror hun nevnte det både på instragram og facebook. Det er et prosjekt som skal skaffe kunst til folket for en billig penge og derfor kan det trykkes så mange som mulig. Synes igrunn det er et godt prinsipp, bedre en ikeaprinsippet
Under 90 stk igjen, bare å handle de som ønsker en nydelig(billig) julegave.
Veldig bra. Takk for info. Nå vet jeg om en som blir glad til jul 
I stand corrected
Går det framleis an å bestille dette trykket? Forstod sida som at det er ei abonnementløysing, og ikkje mogleg å bestille enkelttrykk?
Dette var en veldig stor edition, “open” som til slutt tok slutt. Skrev tidligere i tråden når jeg bestilte at det var under 90 stk igjen og de har solgt tusenvis. Var mulig å bestille disse en og en.