Skjer ting i nord også. Urban art festival i Nordland-sulitjelma i August
4 Likes
Dette kan fort bli en fin helg for oss i nord!
Stort av JR å ta turen, håper han kommer tilbake til sommerens festival 
Kommer nok mer… Har ikke så mye peiling på JR, men 800k følgere på insta, kortfilm på netflix, store utstillinger… Synes det han gjør er stort og fint å se på, men er kanskje ikke moden nok for foto-kunst… Som tydeligvis blir et mer etablert marked… Er jo helt vilt hvor mye omtale den nye utstillingen til Stian Andersen ved Popop/ jonas utstilling får i norsk media…
JR er fin han, angående denne veggen i Bodø så er det Kirkens Bymisjon som står bak 

