UP -North

Skjer ting i nord også. Urban art festival i Nordland-sulitjelma i August

4 Likes

Dette kan fort bli en fin helg for oss i nord!

Fett

1 Like

Stort av JR å ta turen, håper han kommer tilbake til sommerens festival :slight_smile:

Kommer nok mer… Har ikke så mye peiling på JR, men 800k følgere på insta, kortfilm på netflix, store utstillinger… Synes det han gjør er stort og fint å se på, men er kanskje ikke moden nok for foto-kunst… Som tydeligvis blir et mer etablert marked… Er jo helt vilt hvor mye omtale den nye utstillingen til Stian Andersen ved Popop/ jonas utstilling får i norsk media…

JR er fin han, angående denne veggen i Bodø så er det Kirkens Bymisjon som står bak :slight_smile: