Urban kunstauksjon - 10 - 22. november 2021 - Blomqvist + Kunstveggen

Her vil jeg si det er mange gode kjøp ! Men lurt å snakke det litt ned før det er over :wink:

4 Likes

Første Pøbel-lerretet (den Bent Høie og sykepleieren) solgt for 162 500 NOK (inkl BP). Bra pris det for begge parter tenker jeg, og kult at den første “storfisken” i auksjonen ble solgt!

9 Likes

Hvor ser du salgspris? De bare forsvant fra siden når tida var ute

3 Likes

https://www.blomqvist.no/nettauksjon/tilslagsliste

4 Likes

Ser ut til at de aller fleste Pøbel-trykkene også får nye eiere :raised_hands: :raised_hands:

5 Likes

Det er åpenbart noen luringer med her, mye som får bud helt i siste liten.

3 Likes

Kult å se det er litt action på Strøk. Ikke bare Whatson som gjelder :sunglasses:

3 Likes

4 usolgte ser det ut som, av 9?

1 Like

Hvor mange objekter er det som ikke har fått noen bud?

Ekstremt mange bud mot slutten. Spennende

6 usolgte til nå, såvidt jeg har fått med meg.

*8 nå

2 Likes

For en suksess

2 Likes

Av en eller annen grunn kom jeg til en annen oversikt hvor jeg så alle verkene på en side med countdown - det var jo mye gøyere å følge med på enn å trykke på et og et verk! :smiley:

2 Likes

Ingen av Banksy ble solgt ser det ut som

1 Like

de var høyt priset, men fungerte jo bra som reklameplakat for auksjonen :slight_smile:

3 Likes

Spennende å følge med :star_struck: . Mange interessante resultat.

2 Likes

Making a martyr gikk langt høyere enn forventa.

6 Likes

Glimrende å se at vel 80% av verkene ble solgt (om jeg skulle tippe)? Og kan tenke meg at dette får Blomquist til å se annerledes på urban art framover :slight_smile: Gratulerer til alle som var involvert i organisering her - herlig jobbet. Dere setter urban art / gatekunst på kunstkartet i Norge!

13 Likes

Hadde vært intressant å vist om det er kjøpere her som ikke kjenner til at de skal betale 25% til Blomquist også :smiley:

4 Likes

Vurdert til 2-3000 og gikk for 13500,-
Det må være bra.

https://www.blomqvist.no/mobile/nettauksjon/nettobjekt/EL/Grafikk/407029

3 Likes