Urban kunstauksjon: Blomqvist x Kunstveggen II - 3 - 15. mai 2022

:clap::clap::clap::clap:

2 Likes

How can you posit someone owning a Porsche as the opposite of a person owning a 50million kroner art collection? pretty sure that chap would have a few decent rides too, as illustrated below :slight_smile:
Owning Porsches and paying taxes isn’t a “virtue”, it’s just a part of the social contract we’ve all agreed to.





1 Like

Jeg sendte inn kunstverk til vurdering like etter fristen 8. april. Har toget gått for oss sinker? :slightly_smiling_face:

Jeg tror nok dessverre det, men det blir ny auksjon i november og da kan du nok være med!
Alle skal få svar så jeg regner med at du hører fra Blomqvist :blush:

5 Likes

3 Likes

Jeg skjønner ikke helt hva du mener og hva som er konteksten her, men for god ordens skyld, jeg er ikke eieren av den Porschen som du har lagt ut bilde av.

Well the discussion was initially about the lack of promo for the auction and how strategies developed by subcultures to market their events laterally by leveraging the creative talents of those involved in promoting culture from below, would be beneficial not only to the auction, but the culture in general, including emerging names and established artists. You seemed to take offence and called this “aggresive market capitalism” and implied that not marketing the event, would be beneficial to those small clique of buyers that are already aware of it, which presumably includes your good self. I’m more "A rising tide lifts all boats", but it’s ok if you’re not, Porsche or no Porsche.

2 Likes

Ikke ment som noe annet enn en brannfakkel.

Edit: klokkeinteresserte vil se at cyclopsen er skjev, det er den fordi den er min daglige beater, og aner egentlig ikke hvordan jeg fikk det til???

4 Likes

På dette bildet var det mye som ikke stemte

3 Likes

Tenker du på den skjeve cyclopsen eller den latterlige aftermarket diamantbezelen?

3 Likes

Mulig jeg tenkte på begge! Hehe

2 Likes

:rofl: som sagt, den er beatern :rofl: har originalbezelen liggende et sted og har ikke giddi dra til Bjerke for å fikse cyclopsen enda.

2 Likes

wot?!? no Banksy? :slight_smile:

Tre dager igjen :blush:

2 Likes

Different purpose mate :laughing:

7 Likes

Hvor kan jeg Kan eg få med meg auksjonen?

4 Likes

Tro meg, det kommer ut en link her på tirsdag! Men det foregår på nett på Blomqvist sine sider :blush: budperioden er frem til 15. Mai

3 Likes


haha, nice, it’s a bit like my Banksy rug :slight_smile:

17 Likes

Wot?!? No Porsche? :rofl:

1 Like

haha touché :slight_smile:

4 Likes