Heia nå er det tid for ny solo. 24/1 kl.18 er det åpning i Storgata 23 i Ålesund! =)
33st kunstverk. 33st forskjellige historier, fantasier, tanker utgravd fra meg og mitt 33 årige liv. Verkene er malt utifra mitt fotografiske minne, uten referansefotoer. Tåkete og klare idèer formet på canvas med penn, oljemaling, akryl, fettstifter, tusj, spraymaling, gulvlakk, kull.
Det blir personlig. Åpningen er på min bursdag i tillegg!
Alle verk blir tilgjengelig på min hjemmeside kl.18.00 24/1.
Utstillingen varer til 2/2!
2 Likes
Heia! Kun en dag igjen av utstillingen nå. Det har vært en dritfin uke. Stappa på åpningen og har møtt masse fine mennesker. Minner for livet.
Jeg er i en økonomisk situasjon der jeg må være litt kreativ. Har satset stort på denne utstillingen å trenger rett å slett midler for reisen videre(penger til mat, leie og whatnot).
Har derfor bestemt meg for å tilby alle verk fra nye utstillingen til 50% av prisen!
De er i størrelse 40x40cm som får plass i de fleste hjem å passer godt for å sende i posten.
Perfekt tilfelle for å kjøpe deg ditt første eller neste verk fra meg. Det er interesse både nasjonalt og internasjonalt for min kunst så er veldig spent på hvor mine verk ender opp!
Bruk koden “JANNE50” ved kjøp!
Direktelink til verkene: Utstilling Januar – ALBIN SIGGESSON
Håper at jeg ikke havner i denne situasjonen igjen. Time will tell.
Ha en fin kveld🖤 /Albin
6 Likes
https://www.instagram.com/p/DGgNX_6KVKN/?igsh=MTdvOWJicjk5MGhteQ==
Sånn går nå dagan… 50% på all min kunst i en forhåpentlig kort periode.
Kode “PARA”.