Valentinsdagen

Tenkte å kjøpe et trykk til kjæresten min i forbindelse med Valentinsdagen og jeg lurte på om noen her inne hadde noen ideer for noe passende. Er da selvfølgelig på utkikk etter et litt “romantisk” motiv, som ikke koster så altfor mye heller :sweat_smile: Har sett litt på XO (Pink) av 3F og det nye trykket til Nils Westergard, men er ikke helt overbevist. Har dere noen gode ideer?
Takk på forhånd :tada:

L.E.T kanskje kunne vært noe? F.eks You-Me=Sad: http://www.artcollectorz.com/artworks/artwork-detail?artwork_id=5715&edition_id=7258

Har sett disse til salgs innimellom på bl.a finn.

Nå som jeg er litt avhengig av D*face må jeg si suck face er et litt romantisk motiv. Min samboer godkjenner også hvordan det ser ut så det er en fin kombinasjon spør du meg. Kanskje ikke helt billig men: http://www.artcollectorz.com/artworks/artwork-detail?artwork_id=8236

http://www.davidandgoliart.com/urbanart/kenny-random-the-kiss/

Tror Kenny slapp dette printe i forbindelse med valentin for ett år eller to siden.

Mener de to versjonene va dette koster 4 og 6k da de ble sluppet. Dritfet.
Slippes en ny versjon i disse dager på www.randomgallery.it
Er ikke sikker på om den er like fin…

Noma bar sin madman er også et bra alternativ: http://www.outline-editions.co.uk/collections/new-releases/products/madman

La Staa - One. Ligger ett par på finn.no http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=67046542

Heart Noose av SHOK-1, High Up av Martin Whatson eller One av La Staa er fine. Disse får du fra 1500,- og litt til. Google titlene for å se. Min favoritt er High Up. Lykke til.

Takk for gode svar :smiley: Blir fort LETs You-Me=Sad. Hvis noen er interessert i å selge den, si ifra

1 Like

Meget godt valg! Prøv her:
http://www.muca.eu/kuenstler/let/2013/me-minus-you-is-sad-print.html

Prisen er med ramme, men du kan nok få den uten ramme om du spør pent

Smålig stiv pris:sweat_smile: Men ser ikke ut som det er så mange alternativer heller. Hadde ikke hørt om L.E.T. før, men må si han har endel morsomme motiver

Dette er med ramme. Send dem en mail og spør om du kan få kjøpe uten ramme. Da tror jeg prisen blir bedre.