"Vandal King" by DOT DOT DOT

leverte mitt blå til innramming igår… blir hvit passepartou med en tynn sort kant, og en kraftig sort ramme.
Da jeg mangler fantasi sliter jeg alltid med å velge rammer… ender ofte på ‘flytende’ med hvit eller sort ramme…

Må ellesr si meg veldig fornøyd med bildet jeg hentet igår (Dolk’s Leap) hvor jeg klarte å gå for en kraftig “kirke-aktig” ramme med mye mønster… nå må jeg bare finne en vegg stor nok til å ta bildet :smile:

3 Likes

Da var den oppe på veggen

12 Likes

Noen som fikk dette å angrer å vil selge det ?

Kom disse med CoA? Eller kun signert?

Ingen av Dolk, Dot eller Pøbel sine trykk har vel sertifikat (?)

Disse fra dotdotdot kom ikke med coa.
Jeg tror de(t) som Dolk lanserte i Japan kom med coa, men ellers er det ikke coa på Dolk heller.
Pøbel har jeg ingen kjennskap til.

HMP har vel et register på Dolk trykk de har gitt ut.

Det ble ikke utgitt noen COA for Punk, kun kvittering på epost fra Parco City.

1 Like

Ingen coa på noe Dolk

Men de har et register men kan overføre eierskap på

Www.Eigd.no

Ingen COA, men onArts.com (tidligere Piece of sheet som distribuerte trykket) har et register om man ønsker «autentisering» tidligere kjøp.

Noe Pøbel har Coa, men ikke mye. COA på papp av “butterfly” og “stardom glow” av det jeg har kommet over

1 Like

Takk for mange info!:ok_hand: Forresten hvis noen vil kvitte seg med DDD “Vandal King” AP, eller vet om en som kan være tilgjengelig, send meg en PM.

Eller kom den med svart bakgrunn i vanlig opplag også? Hvis det er tilfelle så er dette av interesse også.