Vaskens Legende & Antikvariske Myte

Hei, igjen.

Det, er meg: BAVL som, er innom. Jeg vet, at aktiviteten: Foregår, i Bergen. Og for meg, så er det litt: Vanskelig med den, samme sensasjonen her i Skien. Og ikke minst, så virker det: Kanskje, litt sært. Men det er, en rein estetiker-oppgave: Det tar utgangs-punkt, i en evig forstand. Og skal, dokumentere akkurat: Nyhets-bildet og kanskje, kart-legges / totalitets-generaliseres. Det går ut, på selve: “God-vasken” og kanskje, iblant så var det rent fra før også. Men uansett, så ser det for meg: Ut som stjerne-sprak, i glitter. Spesielt, på: Vinduer rundt forbi, i by-bildet. Og til slutt, så hører det kanskje med: En avbildning, med lærer-svamp & maling på en tavle.

Gjess.

1 Like

Okei🤔WHAT??

1 Like

He, he: He.

Hva tror du, at rema 1000: Sier når noen, er på vinduet hans. Og gnukker, med en forlengelses-mopp på: Vindus-overflaten? Ingen tingens, antagelig. Men visst, så er det: Rakket-oppskytning, i party-modus kanskje?

1 Like

Men, jo. Kanskje, litt tørt liksom.

Er dette en robot som skriver?

Machine Learning

Vi trenger ikke bekymre oss for AI med det første mao.

5 Likes

Hvordan kan du, tro noe slikt?

Utsagnet kunne imidlertid, ha vært fakta det altså. Men instituttene har garantert, ikke kommet dit enda over hodet. Mener du virkelig at dagens maskiner, bare kan “hoste” og så presentere ett kultur-konsept?

Eru med? Det er rett og slett, kun og fylle ei bøtte med såpe og vann. Og så trenger du, diverse verktøy som mopp og svamp (viktig.) Videre så må du tvinge, med deg en kamera-mann. Og… Jo! Det trengs jo, ett kamera. Mobil-løsning er såvidt jeg tør og påstå, høyst ønskelig spesielt hvis at det er med en “rotten (gammel”) linse. Og så gjelder det altså, og gni i ett middels kjapt tempo. Du skal ikke, fortrekke en mine. Men forsøk iallfall på, og skap dette uttrykket av: “God Vask.” Eksperimenter for all del, i forskjellige tider på døgnet. Men jeg mener at sol-lys, direkte inn i vasken. Kanskje glitrer til, innimellom. Kan dere se at gnukket, kan være estetisk? Det er iallfall samtid, det er sikkert og visst.

Og hvis at du skal legge fram, en rapport til slutt. Så gjelder det, og gå i dybden. Og nå merker jeg, at jeg sliter litt selv. “Når det går i Vasken - Så Skinner Lykken.” Jo! Faktum er det, at ingenting kan slettes. Og ingenting, er ondt. Det er også tilgjengelig, akkurat når som helst. For og ta det, til det ekstreme. Så kunne faktisk den gamle smutt-fabrikken, gjerne gjort nytte til og med. Selvfølgelig som 100 % demontert, men hva hadde skjedd? Poenget er at butikk-eierene, mener at dem har nytte av 4 x 4 i byen. Men kan dem, i det hele tatt telle korrekt? Dem kan jo, ikke det. Referanse, bakom her.

Ååååh! Trøst meg nå, på en eller annen måte. Er virkelig absolutt alle penge-menn, helt og fult udugelige som mennesker?

Onkeljohn er du klar, til og rakne sønder-rivende og krenkende: “Gånn Berserkergange,” hos kapitalistene. “Når det går i Vasken - Så Skinner Lykken.” Trenger jeg, og si mer?

-Jeg syntes at jeg kan høre gamle Kjell, mumle noe om kapitalismen og at prosjektet er… Gått, i vasken? Ja kapitalismen går i vasken, den Kjell. Den gjør, jo det.

Undrer meg om hva du trengte å redigere i innlegget? :no_mouth:

Jeg la til Kjell Johannessens tolkning, men nå tror jeg at jeg bør passe meg litt. Fordi at han har jo til tross for alle antagelser, og de historiske faktum. Ikke sakt så mye, som ett kvitrende krone-spjerk enda.

(Johannes-Sen.)