4100
4200
4203
4300
4250
4350
Grattis!!
Jippi!
Tiden var ute men greit. Fint trykk gratulere og fint iniativ
Etter min klokke var det du som vant 
Men dette går til god sak og jeg har vel egentlig nokk prints
så det går helt fint .
Summen er viktigst 
Hvem?
Fikk jeg budet?
Satser på det da.
Jeg ble kjempeglad for dette blir en helt spesiell gave.
Mitt første kjøp forøvrig.
At pengene går til en god sak gjør det ekstra fint 
Du hadde høyest sum og det er viktigst , er det i tillegg første kjøp så er det ekstra kult.
Helt suverent fokens. Veldig bra initiativ og supert at folk engasjerer seg for en meget god sak.
Liker det!!!
Veldig bra kamp på slutten der,
takk til alle som ga bud og ville være med å støtte denne saken! Veldig bra!
God sportsånd Frank!
Men synes no de som bestandig mener mye om alt annet hadde lite og bidra med her . Enkelte kunne fint lagt igjen litt kunst profitt på denne tråden. At noen som vinner har vert på veggen 1 dag er gøy , men sier meg også at mange kun gjør dette for egen vinning. vist jtraet sender meg et kto nr gir jeg 650 så summen blir 5000,- og utfordrer herved alle medlemmer av forumet og gi 100,- hver så klare vi kanskje 10 000,- ?