Victor Ash "Astronaut" hele summen doneres bort

Ble jo litt nysgjerrig på hva gaven til bia skulle gå til ?

1 Like

Kjæresten min :slight_smile:

4 Likes

Jtraet, Frank Vidars ide er ikke så dum. Ingen ønske fra min side om å skaffe meg dette printet, derfor ingen bud…men send gjerne kontonr så skal jeg gladelig donere 100kr😃

2 Likes

Det er to måter å gi. Enten kan det vippses over med DNBs Vippse-app på telefon 988 58454 eller settes over på kontonummer 3633 38 24463 til Rita Ingrid Hopsdal, som er Ingrids mor.

2 Likes

Bra engasjement Frank :slight_smile:

Jeg foreslår at de som vil være med å bidra gjør det direkte til Ingrid. (Merk gjerne med donasjoner fra kunstveggen)
Det er mer ryddig en om jeg mottar penger fra mange :wink:

Her er kontoinfo hentet fra facebook siden “La Ingrid leve” alle monner drar.

Kontonr 3633 38 24463- Rita Ingrid Hopsdal.
Vippsenr er 988 58454 IBAN er NO 0836333824463
Swift er SPAVNOBB

Av og til må man putte seg selv i en annens sko og reflektere over hvordan man selv kunne ønske å bli behandlet. Og jeg lever i håpet at folk ville ønske å hjelpe alle og en hver av oss hvis noen av oss skulle befinne seg i en tilsvarende trist situasjon en gang :slight_smile:

4 Likes

Ingrid er en venninne av meg og jeg tilbydde @Frankvidar å kjøpe mitt eksemplar for 4300. Han aksepterte så da er vi oppe i totalt 8650. Klarer vi å skrape sammen 1350 til å er vi oppe i 10.000?

4 Likes

Tipp topp tommel opp! :+1:t2:

men jeg har overført 4300+ 650 som jeg sa :slight_smile: 4950 overført i kveld og merket kunstveggen auksjon og donasjon . Så da er det litt mer. Men folk burde no fan meg kunne gi noen hundrelapper . Peis på gutta og jente no må dokk fan meg gi litt :slight_smile:

5 Likes

500,- herfra.
Setter over til kontonummeret Jtraet oppga.
10.000,- er ingen sak

Kanontråd folkens!

2 Likes

Overført noen kronasjer selv gjennom Vipps direkte til Ingrid! Utrolig bra engasjement, tommel opp for @Bia og @Frankvidar :grinning:

2 Likes