Ble jo litt nysgjerrig på hva gaven til bia skulle gå til ?
Kjæresten min 
Jtraet, Frank Vidars ide er ikke så dum. Ingen ønske fra min side om å skaffe meg dette printet, derfor ingen bud…men send gjerne kontonr så skal jeg gladelig donere 100kr😃
Det er to måter å gi. Enten kan det vippses over med DNBs Vippse-app på telefon 988 58454 eller settes over på kontonummer 3633 38 24463 til Rita Ingrid Hopsdal, som er Ingrids mor.
Bra engasjement Frank 
Jeg foreslår at de som vil være med å bidra gjør det direkte til Ingrid. (Merk gjerne med donasjoner fra kunstveggen)
Det er mer ryddig en om jeg mottar penger fra mange 
Her er kontoinfo hentet fra facebook siden “La Ingrid leve” alle monner drar.
Kontonr 3633 38 24463- Rita Ingrid Hopsdal.
Vippsenr er 988 58454 IBAN er NO 0836333824463
Swift er SPAVNOBB
Av og til må man putte seg selv i en annens sko og reflektere over hvordan man selv kunne ønske å bli behandlet. Og jeg lever i håpet at folk ville ønske å hjelpe alle og en hver av oss hvis noen av oss skulle befinne seg i en tilsvarende trist situasjon en gang 
Ingrid er en venninne av meg og jeg tilbydde @Frankvidar å kjøpe mitt eksemplar for 4300. Han aksepterte så da er vi oppe i totalt 8650. Klarer vi å skrape sammen 1350 til å er vi oppe i 10.000?
Tipp topp tommel opp! 
men jeg har overført 4300+ 650 som jeg sa
4950 overført i kveld og merket kunstveggen auksjon og donasjon . Så da er det litt mer. Men folk burde no fan meg kunne gi noen hundrelapper . Peis på gutta og jente no må dokk fan meg gi litt 
500,- herfra.
Setter over til kontonummeret Jtraet oppga.
10.000,- er ingen sak
Kanontråd folkens!
Overført noen kronasjer selv gjennom Vipps direkte til Ingrid! Utrolig bra engasjement, tommel opp for @Bia og @Frankvidar 