Victor Ash - populæritet og prisnivå

Det er kjekt å ha en pengemaskin :slight_smile:

Blir en hendig liten utgave :slight_smile:

sitat:

“T-Minus FOUR days and counting until the new travel size edition of #VictorAsh’s iconic ‘Astronaut’ lifts off! :rocket::rocket::rocket: for all those intergalactic travellers who need their prints in a pint sized package - we got you :muscle:t3: See you on Saturday 05.08.17 #GoodThingsInSmallPackages

Blir jo nesten en parodi dette…

1 Like

Jepp, kunstnere som holder på slik ryker rett ut av samlingen min (hvis jeg eier verk av kunstneren)…

2 Likes

Travel size edition…
What the fu**. Artig.

1 Like

Se for deg tråden på Banksyforum om Banksy hadde sluppet travel edition av trykkene sine :slight_smile:

Ja eller enda en versjon av girl with balloon;)

Det finnes heldigvis bare en versjon av GWRB (signert og usignert) + AP og alle AP er forskjellige :slight_smile:

Kanvasser derimot, bare PC vet dette, men det må være hundrevis!

Var vell på vei en ny versjon i stort opplag som ble stoppet i forbindelse med valget?

Ja, det stemmer jo :slight_smile: hadde glemt den. Lurer på om alt ble brent (eller i det hele tatt laget på forhånd)?

Jeg trodde A/P versjonen er i fire forskjellige farger i 22 ex hver, men at alle disse fire seriene er like? (Rød, rosa, lilla og gull)

Jeg vil tippe det kun var et kalkulert og velregissert PR stunt…

1 Like

Du har helt sikkert rett :slight_smile: Mener å ha sett andre farger også, men det er lett å huske feil.

1 Like

Slippes kl 12:00 på lørdag, om noen har lyst på den lille cosmonauten :relaxed:

Blir et spørsmål om integritet, forrige gang ble meddelt:

“This is a second edition serigraph based on the Astronaut Cosmonaut wall from Berlin, the two editions are unique reproductions of two different original paintings, printed on two different paper sizes, limited to 90 and 200 prints respectively. There will be no further serigraph prints editions in the future based on the Astronaut Cosmonaut wall.”

Just my 2¢

6 Likes

Sell out eller ikke, mulig jeg går for denne, avhengig av pris. Trenger noen prints i litt mindre format

Nei, for pokker, send meg en PM, mener jeg har noen mindre trykk som går denne en høy gang!!

6 Likes

Fremdeles åpent for kjøp. Spennende å se om disse blir utsolgt i løpet av helga eller ikke. 3.gangs trykk av samme motiv er ganske skuffende

Har et eksemplar av 2.utgave og kjøpte nettopp en mini som ene nevøen min skal få til konfirmasjonen neste år da han digger dette trykket :ok_hand:t2:

2 Likes