Vurderer å kjøpe Børge Bredenbekk

Tror det er fordi de har blitt oppdatert med INNRAMMING nå i løpet av morgentimene :innocent: Han har lagt ut info på Insta om at flere nå er rammet inn, og ser ut til at det er de som da er blitt dyrere. Men rammene ser flotte ut, og er UV-glass :+1:

1 Like

Var inkludert innramming før linken ble delt her igår. Men han gjør nett som han vil. Bare at timingen på prisøkning var litt fishy for min del.

2 Likes

så lenge du ikke kommer med flere opplag på samme kunstverk er jeg fornøyd ; )

1 Like

Jo men jeg har himla mye på nettsiden min som jeg driver selv så når jeg så at jeg hadde lagt inn 5000,- inkl innramming må d ha skjedd litt for seint en kveld… bare ramma koster jo 2 :slight_smile:

8 Likes

Godt fornøyd med mine!



10 Likes

Endelig! En kunstner som kan tegne hender!:ok_hand:

Masse spennende på nettsiden hans.

11 Likes

Ja, takk for at Børge ble et tema her i går. Har lenge hatt han som favoritt på atelie.art. Først i går at jeg fikk ut fingern

Én stk original kulltegning :heavy_check_mark:
Blir spennende å se hva som kommer fra @Borge_Bredenbekk fremover

12 Likes

Hva tenker dere om disse innrammingene, ok? Bør jeg ta passerpartout på to av de eller ikke?

To sorte og en som er mer lys tre (men den mørkeste av de tre) :crossed_fingers:
Screenshot_20221208_221458_Instagram~2
Screenshot_20221208_221507_Instagram~2

3 Likes

Ville valgt flytende

Fikk akkurat overlevert flott innrammet originaltegning samt fotopolymer etsningen «Darwin» på døren av Børge! Må si jeg er strålende fornøyd med både servicen og kvaliteten på arbeidene. Mange takk til @Borge_Bredenbekk for hyggelig handel!

7 Likes

Del gjerne :camera_flash: @Oyvfro

3 Likes

Hei, flere som har etterspurt nye originaler :slight_smile: Jeg la ut 10 nye tegninger til salgs i går, 3-4 er solgt. Prisene går opp etterhvert som de blir distribuert til gallerier bredenbekk.com Danke!

12 Likes

Veldig fine tegninger Børge!

2 Likes

Veldig fine tegninger! Likte spesielt «Cold coffee», men alle var veldig bra :slight_smile: Hvis du noen gang skulle ha planer om å tegne noe fra Lofoten så er ihvertfall jeg interessert :blush:

1 Like

Hey!
Har disse to av Børge, men bare veggplass til en…

Tenker derfor å selge et av dem. Ta kontakt på PM om du kunne tenke deg en original av Børge Brendenbekk.

Liker de like godt, så likegyldig til hvilken av dem som forsvinner .

4 Likes

Hei og hå orignalfolk, har lagt ut 6 nye originaler igjen på nettsida mi bredenbekk.com. Kommer til å vises i Porsgrunn aug-sept, Stavanger uke 44 og Bergen nov-dec. Bare å si fra om noen vil se noe! Mvh :smile:

3 Likes

Hei,

Hadde vært interessant å høre om bakgrunnen for verkene dine, og en forklaring på valg av papir / lerret og middel (blyant / pensel osv).

Vet man kan klikke seg inn i linkene og kanskje få det forklart, men siden du annonserer her inne hadde det også vært kjekt med en egen forklaring for oss her inne.

2 Likes

Hei @jbroks hyggelig du etterspør men jeg vil ikke gå for mye inn på det her det blir for løst fra arbeidene mine. Jeg har alltid tegnet så kull og papir er flotte materialer samtidig som jeg jobber mye med andre teknikker og grafikk. Ta en titt på nettsida mi eller kommende utstillinger så ser du spennet i teknikker og utvikling. Jeg har min andre separat utstilling nå så er fortsatt i etableringsfasen. Neste år blir det forhåpentligvis en større utstilling i oslo!

3 Likes

Ok thanks for nothing I guess. Vanskelig å forstå mer av ideene dine fra det der. Skal uansett følge med på neste utstilling - liker mye av det du gjør.

1 Like

Et par nye originaler online, 5 nye silketrykk, 4 XL trykk i ekstra stor størrelse og utstillinger i stavanger og bergen nå snart. takk for mig.

4 Likes