Har arvet dette bildet. Vurderer selge d et. Men det er svært vanskelig å finne en verdi på dette. Skip o’hoi, 1981 Tusj på papir, 73 x 51 cm (papirmål)
Takknemlig for råd!
Har arvet dette bildet. Vurderer selge d et. Men det er svært vanskelig å finne en verdi på dette. Skip o’hoi, 1981 Tusj på papir, 73 x 51 cm (papirmål)
Takknemlig for råd!
Spennende! Jeg er svært overasket over hvor rimelig slike orginale tusjtegninger har blitt priset tidligere, etter min mening bør de prises langt over de fleste trykk i høye opplag. Blir spennende å høre hva folk med mer greie på markedet kan si om dette
Ett av de bedre “Skip o´hoi” - “Shanti Devi” tegningene jeg har sett. Sentralperspektivet er fantastisk sugende i høydeformatet. Ser ut fra bildet som det er i meget god forfatning i forhold til mange av tegningene fra samme periode som har vært til salgs.
Prismessig regner jeg med det vil ligge en plass opp mot 80-120 tusen nok.
Tusen takk for svar! Vurderte Blomqvist, men de satt en verdivurdering på 20-30.000 noe jeg synes var veldig lavt da jeg tenker det samme du skriver ![]()
Blomqvist har solgt lignende versjoner av dette verket de siste årene (vet ikke hvorfor de ikke kommer opp på nettsiden deres når jeg søkte) som har oppnådd gode priser.
Ved å sette startbud / estimat ikke for høyt vil det nok allikevel oppnå god pris. Skaper som regel engasjement og får igang budrunden. Jeg personlig er skeptisk til å kjøpe Push annenhånds hvis selger ikke er en ekspert har god provenance for verket..
Ville også vurdert å fått satt verket inn i en moderne ramme med UV-glass før salg også. Evt. selge det uten ramme.
Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.