Whatson new releases @grafittiprints

Hei, ser at Grafittiprints slipper noen originaler på papir 13. Sept. Er det noen interesse for disse blant folket her inne?

Finnes det ikke flere av disse fra før? :unamused:

Jo. Dette er bare noen av dem.

1 Like

Kanskje prøve på Chinooken, men føler de er godt overpriset. Føler ikke helt det er “orginaler” hvis det finnes flere av de. Da er det jo nesten samme som en stencil… Men kanskje noen kan fortelle meg motsatt =)

2 Likes

Likte golferne og spesielt Chinooken. Synes ikke prisene var så ille. Blir nok utsolgt før man rekker å få dem i handlekurven​:flushed::crossed_fingers:t2:

Det er garantert at de gjør, men så dukker de opp på mystisk vis igjen via andre kanaler ila 1-12 mnd…

Mener jeg så noen av disse på nuart galleriet for ikke alt for lenge siden, 30x30 små lerret med noen av de samme motivene

Tror ikke du finner noen «originaler» innenfor gatekunst hvor det ikke er laget flere varianter. Samme motiv lages som regel i flere forskjellige størrelser og medium. Med original så menes det at alt er laget for hånd :slight_smile:
Selv likte jeg svært godt Chinook. Ble kul på sort papir.

1 Like

Likte den nye “Connection”, men føler at selve motivet ikke har den store “eksklusiviteten” over seg lenger. Selv i en variant med lavt opplag

Prøvde meg på Chinook, men det gikk ikke. :tired_face:
Noen som fikk kjøpt noe?

Nei i dag var ikke siden helt på min side heller…