Whatson, Tiger, handfinished

whatson
tiger

Hva går en HF Whatson Tiger for i disse dager? Takker for hjelp

Vurderer du å selge?:slight_smile:

Det ble solgt en MW «Tiger» 30.11.18 ifm Gatekunstauksjonen for Palestina for kr 13,000.-

Kan man sammenligne pris med priser fra en veldedeighetsauksjoner ?

Vurderer å kjøpe

Nei. Folk gir gjerne litt mere her.

Klart de gir mer, siktet litt til hvor sammenlignbar prisen fra Gatekunstauksjonen for Palestina var.

Hva er årsaken til at vedledighetsauksjon skal gi mindre salgssum enn ordinært salg? Burde det ikke være tvert om?

Det er jo ikke dette @Asia sier, veldedeighetsauksjoner gir høyere salgspris som regel.

Den var vel ikke HF? Main edition 195. AP 12/20
Eller var det flere kanskje?

Det han :point_up_2:t2:sa :wink: (to opp)

Mener de siste på Finn forsvant på rundt 13-14 i høst. Lenge siden HF har vært for salg

Markert solgt for eit par dager sidan. Den låg ute sidan rett før jul.

Main edition /195 ligger en del lavere enn HF/50
Og AP/20.
De er ikke så ofte til salgs, men gikk en fra England i høst for 1650£ vet jeg.
(Var i dialog med selger, men ble solgt før jeg fikk ut fingeren godt nok) (dette var en HF)

Kjøpt! Og hvis 1650 gbp er reelt så har jeg gjort en bra deal. Men den skal nok opp på veggen uansett. Takk for all hjelp :blush:

Gikk en main på finn for 11k nå nylig.

Ligger en ute på finn.no til 18k nå

Hva går som regel en AP for av tiger? Er denne dyrere enn HF? Takk for evt svar.

Hei,

AP - Artist Proof
HF - Hand Finished

Så dette er to vidt forskjellige forkortelser som forteller deg noe helt forskjellig :wink:

Prøv gjerne forumet sin søkemotor, der finnes mangr tråder som tar for seg AP/PP/HF osv.

Bruk litt tid på å lære deg hva diverse forskjeller er, og hva de har å si, før du begynner å kjøpe ting :+1:

Lykke til :wink:

Takk :slight_smile: