Hei alle sammen, tenkte jeg skulle lage en liten byttetråd. Det er gøy å kjøpe, men kjedelig å selge. Om det er flere som sitter med huset fult av diverse man helst skulle blitt kvitt så kan det kanskje være mulig å gjøre noen greie byttehandler.
Jeg legger ut kunst i tråden nedenfor og så ser dere om dere har lyst til å bytte. +/- mellomlegg. Ytterligere bilder av kunsten sendes på forespørsel eller legges ut etterhvert i tråden. Frakt blir vi enige om begge veier.
4 Likes
Her lurer vi på å starte med Randonè og jeg har derfor ønsker om to stk Randonepakker. Gjerne alt inkludert, pakke som kan brukes på topptur. Gjerne også brukbart i bakke, men ikke like viktig (alle kan vel brukes der kanskje?). Jeg har ingen greie på hva som er bra eller ikke så send PM evt og oppdater meg 
- Randone pakke Herre 180/60 kg
- Randone pakke Dame 164/58kg
Kunst for trade:
Sandra Chevrier “La Cage Et Le Pouvoir Des Dieux”
Liten brett på utsiden av motivet, skal ta det frem og ut av mappe og bildet av dette så man ser hvordan det ser ut før bytte evt. Eller en annen dag jeg er på loftet
Jean Jullien “Scate Bowl”
Håndlagde i porselen
Utgitt i samarbeid med Case Studyo
Størrelse 23 cm (3 liter)
Edition size 150
Jean Jullien “Fish Bowl”
Håndlagde i porselen
Utgitt i samarbeid med Case Studyo
Størrelse 23 cm (3 liter)
Edition size 150
Yoshitomo Nara
“marching on the butterbur leaf” 2019
61 × 45.7 cm
Shepard Fairey i samarbeid med Ernesto Yerena
“VOTE - STOP FASCICM”
Størrelse: 61 x 46 cm
Opplag: 450
Flere bytteforslag;
Kunstrasen
“Why reach for the stars when this place could be heaven too”
Orginal spray på lerrett 80 x 60cm
Svart utgave, opplag 7
2018
Vil tro det er lettere å få solgt/byttet hvis du setter en pris som utgangspunkt. Da slipper du i hvert fall å få masse skambud, og mye frem og tilbake
1 Like
Snik
“Overcome” gold edition uinnrammet
Edition of 17
Hand pulled single layer screen print on 330gsm Plike paper with silkscreen varnish layer.
102 x 72cm