Wopwop. Ny kunstveggen

Her var det mye nytt, hehe

@Jvkristensen ta deg en titt rundt og opprett gjerne noe emner og gi oss litt kritikk. Håper å få lansert siden før jul så da trenger vi litt konstruktiv kritikk :wink:

Will do! For det første må alle innlegg være minimum 20 tegn, så det blir vannskelig med bare “Ja” “Nei” svar :wink:

Er ikke det bare bra da? Tvinge folk til å bidra litt med mer enn ja og nei.

Enig i at det er greit med litt mer enn bare ja og nei. Skikkelige svar fører gjerne til en diskusjon/samtale i stedet for at ting avsluttes alt for fort.

Jeg ser meg forøvrig enig i det dere sier!

Gratulere med ny side😃

Ser veldig bra ut, men en mystisk versjon av amerikanske sommerfugler…

Dere kan bedre en det😃

Gratulerer med nytt forum! Litt uvant til å begynne med, men jeg venner meg nok til det. Litt forvirret over tidsloggen. 27d er vel kanskje minutter og ikke dager?

Tusen takk! d er dager, vi har jobbet en stund med forumet så noen emner har eksistert en stund allerede :wink:

1 Like

Det slo meg etterpå :slight_smile:

Forumet er ganske ulikt den tradisjonelle malen på forumer, men man kommer seg kjapt inn i det og da er det mye bedre :slight_smile:

Ser nytt ut ja😊 blir nok bra! Blir alt fra gamleforumet med over? Jeg måtte lage ny profil, fikk ikke logge på med den gamle, er det riktig?

Alt fra gamleforumet blir ikke med over nei. Måtte dessverre bli slik når vi valgte å gå for denne forumløsningen. Men vi har manuelt kopiert over noen av de festede trådene fra gamleforumet, i tillegg til at man fortsatt kan gå inn der og se (bare ikke poste).
Og stemmer at man må lage ny bruker her ja, vi rydder litt opp i alle de inaktive vi hadde :wink:

Nice med nytt forum. Til tilvenning til ny løsning, så blir det bra.

Synes det gamle forumet var litt knotete, men det nye designet virker helt strålende! :smiley:

1 Like

Det nye forumet fremstår for meg som knall bra. Bra jobba!

1 Like

Bra jobba med det nye forumet, liker det veldig godt så langt :slight_smile:

Grattis med nytt forum! En stor forbedring dette her. Blir spennende å følge med fremover.

Enig, ser veldig bra ut. Gratulerer!

Er det bare med meg eller “henger” forumet ofte? Kommer ikke inn på enkelte tråder veldig ofte…