Din kunstvegg

Fikk denne banditten på veggen i dag :gun::+1:t2:

15 Likes

For en stund siden la jeg ut bilder av Magnus Gjoens print “Everything ends with flowers”. Det var den gangen vi var hos Ski Rammedekor for å velge ut ramme.

Vel, nå er endelig dette i hus og ferdig innrammet og jeg har egentlig ikke ord for hvor fint dette bildet er. Det er nå jeg må ut og skaffe belysning som faktisk klarer å lyse opp dette og gi det den oppmerksomheten det fortjener.

Takk til Ski Rammedekor som var med å plukke ut rammen det fortjente :smile:

20 Likes

Ps: dere har helt rett i at det er litt kjedelig og dødt her inne på kunstveggen om dagen ja :smile:

2 Likes

Jeg har blitt mindre hissig etter at jeg ble gallerist. Beklager det!

3 Likes

:smile: Må le…ja sånn kan det gå…endrer seg det der etter hva man gjør, holder på med…blir eldre og alt det der :slight_smile:

Ramma passet bra :+1:t2:

1 Like

Legger med et bilde fra siden også som viser litt mer av innrammingen.

6 Likes

Takk for det. Dette bildet gjorde seg med en overdådig ramme :smile:

Ja, enig. Jeg er lei av veggen. De aller fleste snakker om de samme kjedelige motivene.
Kul denne du la ut, artig å se noe annet enn Sinnataggen og Chief.

Da får vi starte noen andre tråder da og se om det er noen som liker noe annet her inne enn Dolk, Banksy, DOT DOT DOT, Sandra og Martin?

1 Like

Jeg er sikker på at kunstveggens medlemmer har en svært allsidig kunstsmak. Selv oppdaget jeg kunstneren Ten etter et besøk hos @azidops og Gategalleriet. Datteren min er superfornøyd med “Debhora” og “Arthur”:

10 Likes

Tidlig krøkes :smile:

1 Like

Ser ut som en million dollars… Heftig motiv og ramme…

Takk Bambi :smile:

Det skrives lite om henne i disse fora, men Anne Angelshaug har en rekke vakre malerier. Dette canvas er jeg veldig glad i.

Dette er vel ett av hennes signaturverk, også canvas…

8 Likes

Mange har oppdaget at det kommer mye bra kunst fra Iran innen fine art/street art. De har også dyktige samtidskunstnere, og en jeg setter høyt er Parviz Kalantari. Nomadebilder, ganske annerledes, men virkelig vakkert.

3 Likes

@Theramoe hvis du liker Anne Angelshaug må du sjekke ut Mark Ryden om du ikke har gjort det allerede.

1 Like

Helt ny på Kunstveggen og har nylig åpnet både øynene og studentlommeboka for litt pryd på veggene. Har foreløpig siden september fått kjøpt 2 bilder, Cadillac av Pushwagner og 3xChief av Dolk. Veldig fornøyd med disse. Blir spennende å se hva de neste kjøpene blir. Mine medstudenter synes jo at jeg er lettere gal som bruker så mye penger på kunst, det får bare være.

16 Likes

Kult å se hva folk har og ikke minst hvordan dere alle ramer inn!
mye innspirasjon å hente !

må en tur til rammemakeren…

1 Like

Jeg er helt enig ang Anne Angelshaug. Bor du i Bergen kan du ta innom Gategalleriet (mitt galleri) og se mer til av henne.