Din kunstvegg

Rå Push👍

1 Like

Fikk nylig denne tilbake fra rammemakeren :grinning:

Anger på at jeg ikke har rammet den inn før, meget fornøyd :ok_hand:

15 Likes

Pen flytende innramming :wink:

1 Like

Velkommen til KV og en fin besettelse! Fine førstekjøp det der, det er nok du som “ler sist” ang. investeringene! :grin:

1 Like

Ikke helt ny, men nylig ankommet veggen. Veldig fornøyd!

15 Likes

Noen nye…

14 Likes


Ingenting nytt men endelig på veggen i ny leilighet etter for lang tid i mappen😊!

22 Likes

Flott Dolk samling😃

Sleepwalker på soverommet

Sliter litt med veggplass etter at Sandra tok plassen til Theft, så må finne ei løysing der.

16 Likes

Kanskje du skal ta ned Ikea-kartet som Theft lener seg inntil :wink:

1 Like

Forventa den komentaren…:wink: har prøvd på det ei stund, men det er vistnok einaste veggen/bildet dama har igjen, og ho gir seg ikkje…

Litt på sidelinja, men er forsåvidt en del av kustveggen min den også:smile:

4 Likes

Nice med Anthony gallo. Skikkelig gromlyd i de der!!! Jeg solgte mine 3.5 for en god stund siden nå pga lite bruk, men kuleste og beste høyttalerne jeg har eid. Nelson-klokken er jo nesten for kul til å bli “gjemt bort” over døren.

“Nelson” klokka hang tidligere der geviret er no, men det var igjen det med veggplass… Hadde den vore ekte hadde eg muligens prioritert en beire plass til den. Ser snart ingen annan utvei en å kjøpe større leilighet :wink: men det var det med pengane…
Gallo 3.5 er ekte vare, meget fornøgd med både design og lyd! Perfekt størrelse i lita leilighet.


Akkurat kommet tilbake fra innramming. Zevs har kommet opp, Sandra og dolk står for tur :slight_smile:

12 Likes

:+1:t2:

1 Like

Pent, innrammingen på Sandra så meget nice ut :clap:

1 Like

Da var endelig denne skjønnheten kommet seg på veggen :ok_hand:t2:

14 Likes

Rålekker. Gratulerer!

2 Likes


Sandra chevrier rett fra rammemakker! Rammet inn i dobbel sort og hvit ramme med en tynn sølvkant på listene med art glass, ble helt sinnsykt rått! Da jeg reiser mye utenlands om dagen og har solgt leiligheten min i Bergen vurderer jeg og selge alt kunsten min. Har noe conor harrington innrammet etc, pm om du er interessert!

12 Likes