Din kunstvegg

Har sittet her og lusket i kulissene jeg :slight_smile: Neida, har rett og slett vært litt opptatt de siste månedene.
Viktig å fortelle om ting og folk man er fornøyd med også av og til. Personlig får jeg med jevne mellomrom (hjemme) kritikk for at jeg ikke er så flink til det, men nå har jeg i hvert fall gjort det én gang i år :slight_smile:

4 Likes

Her er jo pompel og pilt på farten igjen.
Hva mener du skulle vært gjort annerledes for å få en top notch innramming?

Ingenting. Innrammingen er fin den. Det er den enorme hyllesten jeg ler litt av. Men skjønner jeg har litt å lære der. Tar selvkritikk. Har nettopp kjøpt meg et digitalt steketermometer. Kjells Company leverer nok en gang. :clap:t2:

4 Likes

Når jeg leverer bilder til @JonasLeborg noen dager før romjulen settes igang, og kan hente disse ferdig innrammet før julaften, setter jeg stor pris på det. Ønsket bare å sende en takk til Jonas, som jeg vet har hatt mer enn nok å gjøre i disse førjulstider. God jul! :v: @Bakart @Onkeljohn @JosteinT

5 Likes

Helt strålende. Og jeg er enig, @Bas. Han er en veldig hyggelig fyr! :blush::+1:t2: God jul.

1 Like

15 Likes

Enorm hyllest var vel å ta litt i vel? :slight_smile: Det må være lov å si seg fornøyd med service uten at en må stå skolerett av den grunn. Er du typen som ikke gir servitøren tips fordi vedkommende gjør jo tross alt bare jobben sin? :stuck_out_tongue:

Ellers er det jo også andre dyktige rammemakere rundt Oslo. Som f.eks Linn Rammer Inn. Damen har tatt sølv i rammemaking og har noe lavere priser enn de som opererer inne i selveste tigerstaden.

2 Likes

Har ikke helt bestemt meg for plassering, men godt er ting som er i hus:

12 Likes

Herrefred for en teit diskusjon😂 men ser jo hvem som gang på gang må rive opp i ting! Uten å nevne navn!
Bas skrev jo bare at Jonas nok en gang leverer! På hvilke premisser har han jo aldri nevnt? Om det er tiden, prisen eller selve innrammingen!

Selv kjører jeg en time hver vei for å levere bilder til Jonas! Ikke bare fordi han er en flink rammemaker, men fordi han har en lidenskap for min type kunst og det er hyggelig med en tur innom han!

Bruk heller tiden på å diskuter kunst! Ikke bare sitt å vær nett troll😉

8 Likes

Bare nevn meg. Null stress. Og i 2018 skal jeg rive opp i enda mer. God jul! :santa:t2:

2 Likes

Var ikke deg jeg mente! Syntes du kommer med mye bra! Spessielt fra veggene dine😉
God jul🎅🏻

1 Like

Alltid kjekt med en diskusjon, men enkelte liker det ikke. Skulle gjerne etablert egen tråd der man kunne diskutere innramming,priser og rammemakere uten å «måtte» gjøre det på denne tråden. @Bas at rammemakeren din leverer på kort tid er jo prisverdig,det var ikke slik jeg tolket ditt innlegg,trodde det var snakk om innrammingen.

1 Like

Grattis med Banksy - og utmerket innramming :wink:

Men jeg likte spesielt godt Stikki Peaches, som du har i trappen din litt nedenfor. Venter på min egen original fra ham, tidlig på nyåret. Kult å se litt av ham også her på KV, og på vegg!
:clap::clap::grinning:

1 Like

Tusen takk! :blush: Så utrolig gøy med en Stikki! Ikke altfor mange av de Norge, så jeg sier som deg: gøy med flere av disse på KV. Gleder meg til å se hva du har på vei. Mine begynner nesten å bli litt vintage nå, han har utviklet seg en god del siden jeg kjøpte disse lerretene. Kjøper du rett fra kunstner eller via galleri?

1 Like

Absolutt!:grinning:
Gleder meg storligen over å få mitt.
Virker som han går under radaren på de fleste her på bjerget. Det er virkelig kul kunst. I sin sjanger. Jeg går via et galleri i Canada på denne, som vil være en unik versjon utviklet på cardboard.
Temaet er imidlertid det samme som du har, med de to d´herrer i dress versus Starwars. Det gledes! :blush:

2 Likes

Gave til mine foreldre oppe i Bodø - går godt sammen med julepynten :slight_smile:

18 Likes

2 Likes

24 Likes

Fett!

1 Like

Stilig @Sunniva. Visste faktisk ikke at det var laget trykk av gatekunsten som henger nede med Bergen fylkeshus, men den pryder veggen fint der borte. :slight_smile: