Dolk's nye retning

Søk opp “d0lk” på Instagram. 2 bilder postet i går fra “Out in the open” i Aalborg.

Noen som vet om dette er legit, og hva dette skal forestille?

http://www.gallerikirk.dk/out-in-the-open-gavlmaleri-projekt-_733.html

Aner ikke :confused:

I og med at Nuart også har Dolk på programmet, så kan det bety at han rører på seg igjen.


Dolk delte disse to bildene på facebook.

Ser han legger ut denne instaprofilen på facebook ja, det ene bildet klarer jeg ikke se hva er, den andre er vel en svær buff alla den han har på 3x Chief. Galleriet det linkes til har jo og en sak på siden sin om at Dolk skal gjøre comeback.

Ja, kjente til at han skulle male i DK… Spørsmålet er vel heller hva piecene forestiller? Er det ene noe “spøkelses”-greier? Ser han tagger #semighosting

Det er legit. Det er starten på mye mer som kommer :wink:

6 Likes

Stilskifte og nye veier ser det ut til

Selg, selg, selg!

Selg?

Spennande :smile:

Jeg går hardt ut og hyller den tilsynelatende nye retningen mot det mer abstrakte. Gleder meg til fortsettelsen!

1 Like

Jeg er for min del fryktelig åpen for både stilskifte og mer utendørsverk.

Helt enig! Gleder meg til å se fortsettelsen.
Selv om jeg ikke har sett noen gode bilder enda, har ikke dette arbeidet store fellestrekk med det klassiske Dolk stensil-uttrykket (derav “selg,selg,selg” :slight_smile: )Abstrakt kunst kan være så mangt -på gaten eller lerret, men det som har gjort Dolk populær frem til nå er (etter min mening) at motivene og budskapene er “tilgjengelige”.

Håper han leverer…

Åja sånn ja. Jeg tviler vel på at mer oppmerksomhet og aktivitet kommer til å senke prisene på hans tidligere verker, men det er nå bare meg. Jeg sliter også litt med å se konturen av konseptet her (paradoksalt i og med at alt jeg fysisk ser er konturer), men gleder meg til fortsettelsen. 100 nye verker av Norges kanskje beste gatekunstner høres jo ut som en våt drøm…

legit ? - ja det er det - blir spennende i fremtiden…

Neste release fra HMP?

:wink:

14 Likes

Men det høres jo ut som du sitter på litt innside-info her @Gard, kan ikke du gi oss en liten smakebit? :slight_smile:

Det blir spennende å se 100 vegger i løpet av året. Håper tempoet er bra så det ikke blir lenge mellom hvert av dem. Og at vi til slutt forstår noe… :smile:
Forresten spenstig å kjøre på med noe komplett ulikt det vi har sett tidligere.

Dette er fantastisk spennende. Jeg hyller dolk for stilskifte. Gleder meg til å se hva som kommer.