AFK - Hug the world trykklansering

Åååh nei.
Gidder bare ikke mer nå. Får ikke fatt i noe som helst av interesse. Ser at litt for mye går til flippere og de samme samlerne hver gang. Lotterier er fake og mye går til forhånds salg til de samme folkene. Og da er det bare å kaste inn håndkleet. Og være fornøyd med det jeg har.

Finnes jo tusenvis av bra kunst tilgjengelig, gjelder bare å finne noe som ikke alle andre prøver på.

Man liker det man liker vet du.
Får man aldri tak i det man liker, så er det jo ikke vits i å kjøpe noe man bare synes er ok.

Sorry altså, men det er litt smålig å bli bitter for at man ikke vinner på lotterier.

1 Like

Er ikke bitter fordi jeg ikke vinner på lotteri. Men en del lotterier er desverre ikke fair.
Er bare for rettferdighet jeg :slightly_smiling_face:

@anon98918020
Det kan være frustrerende å ikke få kjøpe det alle her inne i speilhuset skal kjøpe. Ser den, men verden er så mye større! Utvid horisonten så skal jeg love deg du ikke blir skuffet.

Husk også at selv om noe står som utsolgt så er det veldig ofte kunstneren eller galleriet har noen flere verk liggende.
Det markeres utsolgt for å skape en hype.

Om du gjør som @anon57870405 og leter igjennom sosiale medier så kommer du til å finne mye fin kunst som er av MYE bedre kvalitet enn det absolutt meste som legges ut her inne. Originaler til prisen av et masseprodusert mini print f eks.

Her er gooner sin utmerkede post hvor mange gode kunstnere har blitt dratt frem.

Slå deg løs på sosiale medier og nyt ordentlig kunst.:+1:t3:

5 Likes

Bare så vi ikke får et hav med håpefulle mail. Det er utsolgt fra kunstner.

3 Likes

Helt greit at folk selger, men man kan i det minste være ærlige om hvorfor man selger.

Typisk tekst: «Selges for å finansiere annen kunst. Kan bytte i Dolk,Pøbel eller Martin Whatson om det er noe av interesse.»

Var det ikke penger til å finansiere ny kunst du trengte? Eller driter du i det du ønsker å finansiere om du får en Whatson? What, hæh!?

3 Likes

Er ikke nødvendigvis en motsetning i dette slik jeg ser det. Om du ikke har et MW bilde som selger syntes er interresant å bytte med, som også vil være en måte å skaffe ny kunst på, så kan du evt få kjøpe det slik at selger kan kjøpe ny kunst. Kanskje det MW bilde du ikke hadde?

Bytte teksten er der kun for å få flere treff om folk søker på Dolk eller Whatson, om du f. Eks selger et AFK trykk

Egentlig sykt irriterende når du leter etter noe spesifikt

Den teorien tror du vel ikke på selv engang? I en perfekt (kunst)verden stemmer det, kanskje - men når alt kommer til alt så er det bare pengene du vil ha.

Om man ikke kjenner motivene til alle som kjøper/bytter på denne måten, jeg kjenner ikke alle, så kan annonsen også tolkes på den måten. Og, hvilket motiv noen har for å selge/bytte, uansett hvor lite troverdig jeg må syntes det er, er ikke noe jeg har noe med eller føler jeg trenger å bry meg med, eller i hvert fall ikke irritere meg over.

1 Like

Endelig på plass - tar gjerne tips til innramming!

10 Likes

Min kom også i dag :clinking_glasses::dancer:t2:

13 Likes

Her har du to flotte alternativer:-)

16 Likes

Jeg må si denne vokser på meg. Etter å ha nytt den i virkeligheten, syntes jeg den bare blir bedre og bedre. En utrolig historie, masse detaljer og et samlende budskap som jeg mener overgår Pøbel - Lovers en høy gang når det kommer til “Corona art”.

4 Likes

Helt enig, David :blush:
Subtilt fine hint til Corona og hvordan takle de ukjente utfordringer vi som individ og samfunn står ovenfor.

Bilder av innramming din?

2 Likes

Jakten på den siste 50x70 AFK’en som skal stå sammen disse to i ene trappegangen pågår fortsatt. Forslag mottas med takk!

bilde

11 Likes

Ref post over. Har du et AFK Laugh eller Let it blossom til salgs, ta kontakt!

Galleri GEO har fått inn noen main for dem som ønsker.

3 Likes