AFK - Hug the world trykklansering

Og fuglen, er det en referanse til hungergames? Noen som har noen tanker bak det?

2 Likes

Den er også brukt i tidligere bilder ref. Question everything.

In Suzanne Collins’ book, The Hunger Games , the mockingjay bird is the evolutionary result of a failed government breeding experiment. The evil government of Panem first created the jabberjay to spy on enemies and rebels of the Capitol, as they could memorize and repeat entire human conversations. However, once the rebels realized their conversations were being transmitted, they used the jabberjays against the Capitol, sending back false information. The government then abandoned the birds to die off in the wild.

4 Likes

Tipper jeg ikke var langt unna den…klokken hadde ikke bikket 1501 en gang når jeg var ferdig bestilt og betalt :sweat_smile:

Kan du si noe om fordeling salg Norge og resten av verden?

  1. mann på tiden < 53 sekunder etter release

Haha, såpass…Må forbedre meg til neste gang!

Endelig på plass! Fikk hverken hodeskalle eller diskokule, men denne skuffer ikke :slight_smile:

20 Likes

Da har jeg fått henta min også :star_struck:

11 Likes

Så fine! Henta dere på galleri eller fikk dere de i posten? Gleder meg så til min kommer :grinning_face_with_smiling_eyes::raised_hands:t2:

Fikk i posten :slight_smile:

1 Like

Noen som selger 70x100? Ta kontakt! :blush:

Er det mange som fortsatt venter på trykket sitt? Forhåndsmeldt for 1 uke siden, men fortsatt ikke skjedd noe mer.

Alle bestillingene ble registrert hos Bring dagen derpå, men det tar noe tid å få pakket alle sammen og sendt dem avgårde. Regner med å bli ferdig med resten i løpet av uken.

3 Likes

Hvis noen har en :blue_heart:blå:blue_heart: main til overs er jeg veldig interessert! Send melding:)

1 Like

Da var de første ute på finn

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=183354832

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=183333778

Derfor jeg ikke gidd mer kunst kjøp.
Flippere får fatt i kunst, før samlere.
Dessverre var denne afk releasen siste dråpen for meg.

Den som ikke våger, ikke vinner

Våget nok, uten å vinne noe :wink:

Tenkte siden det var siste dråpen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Åååh nei.
Gidder bare ikke mer nå. Får ikke fatt i noe som helst av interesse. Ser at litt for mye går til flippere og de samme samlerne hver gang. Lotterier er fake og mye går til forhånds salg til de samme folkene. Og da er det bare å kaste inn håndkleet. Og være fornøyd med det jeg har.