AFK - Hug the world trykklansering

Gratulerer :star_struck:

1 Like

Holeeee…! det gikk unna!:sweat_smile:

det er fremdeles mulig å kjøpe main ed. på AFK sin hjemmeside

1 Like

Om det gikk fort ja, rakk ikke blue edition hos gategalleriet eller afk sin side. Fikk heldigvis en main edition, men dersom noen ønsker å bytte til seg en main 50x70 mot en blå edition uansett størrelse så send meg gjerne en pm! Om jeg ikke er så heldig så får jeg uansett et fint nytt print på veggen :grin:

fikk ordnet meg en prerelease så jeg fulgte ikke med nå, ble alt utsolgt på under 5 minutter?

Stor blå gikk på under 20 sekunder :slight_smile:
Alt fra Gategalleri var utsolgt på under 3 minutter ifølge mine uoffisielle tall :slight_smile:

1 Like

Alle solgt ut hos oss også - Galleri Günther

Hvis noen har 70x100 versjon så er jeg interessert! Vi blir nok enige om et bytte eller rent salg

Wow! virker å ha vært bra trykk da ja :slight_smile:

50 x 70 er tilgjengelig på siden til AFK med mindre du må ha 70 x 100 :slight_smile:

Står sold out hos meg

Sorry, ser det kommer opp når man forsøker å gjennomføre kjøpet. så ut til at den ikke var utsolgt ettersom det tydelig sto utsolgt på alle de andre men ikke main 50 x 70 :slight_smile:

Ønske er 70x100 ja😊

3:13 for å være nøyaktig.

Takk til alle som har kjøpt, det var ny rekord for både Gategalleriet og AFK. Vi jobber oss nå igjennom alle salg og henvendelser så ha litt tålmodighet med oss de nærmeste timene :wink:

Nå skal jeg kjøpe meg en 200g Melkesjokolade og feire.

27 Likes

Ny skuffelse her. På tide med nye nytt å finne på. Blir mer skuffelse enn glede dette her for meg.
Gratulerer til alle som fikk tak i :grinning:

1 Like

Om det er noe trøst så har det aldri klaffet for meg heller på disse lotteriene. Begynner vel å bli på 4 året siden jeg begynte å interessere meg for kunsten :smiley:.

@azidops Gratulerer med brak suksess for både AFK og deg som galleri. Hyggelig å se at det knaller til. På den måten sikrer det god drift av det jeg mener er et meget bra og viktig tilbud i byen mellom de syv fjell!

14 Likes

Takk for god støtte!

10 Likes

Noen tolkinger/tanker knyttet til disse detaljene?

Litt nerdeinfo.
Første betalingsbekreftelse ble registrert kl 15:00:26. Dvs at det tok mindre enn 26 sek før vedkommende kom igjennom. Da jeg manuelt setter dem i gang går det fort 10-15 sek glatt før jeg får satt i gang alt

5 Likes

Jeg lurer også på dette, spesielt hva tankene er bak tellesystemet😊

1 Like