AFK - Hug the world trykklansering

Håper jeg er påmeldt for alt som er nå, AFK når stadig nye høyder for meg :raised_hands:

4 Likes

Da har alle vinnerene blitt underettet. Alle taperne også. Takk for deltakelse!

2 Likes

Ingen flaks med lotteriet denne gang… får krysse fingrene på release date. :crossed_fingers:

Står på shoppen til AFK under discokulen og hodeskallen at disse vil bli available fra 15. Juni. Kommer disse også for salg da eller var disse kun lotteri?

Jeg tror det er større sjanse for å få aids, enn at så mange takker nei til printene at de kommer for åpent salg🙈

Nei, det er gammel tekst. Se bort fra det.

1 Like

jeg har ikke mottatt ene eller andre, så da tenker jeg at like greit kan få en HF-utgave som kompensasjon :slight_smile:

Sjekk spam. Et fåtall klarte ikke å skrive sin egen epostadresse korrekt i følge MailChimp :wink:

2 Likes

Jeg er nok en av de :grimacing:

Autofyll og nada. Men men, får ta det igjen neste gang.

Nei, ble ingen lykke
Så da kjører jeg en ISO på disco ball eller Skull edition
PM please

Hiver meg på ISO skull :pray:t2:

Blir alle loddet ut, eller går noen til “venner og gode kunder”?

Takk for tilbakemeldinger.
Jeg bygger opp et system som skal gi best mulig brukeropplevelser og det er derfor bra med feedback enten feilen er på min eller brukerens side. Det hjelper meg å forstå hvordan brukerne opplever det. Ved så store brukermasser er jeg avhengig av å automatisere for å gi best mulig brukeropplevelse. Denne gangen tok det meg ca 2 timer fra konkurransestopp til alle lodd var trukket, vinnere informert og resten informert. Det var nesten 1600 lodd før vasking som skulle gjennomgås.

Alle vinnere ble varslet manuelt mens resten ble dumpet inn i MailChimp og varslet der. MC gjør noen greier behind the scenes opp mot mine andre lister og der har det vært noen få tilfeller at epostadresser har blitt vasket da de f. eks har meldt seg av mitt nyhetsbrev tidligere. Det var jeg ikke klar over.

Uansett, trekningen skjedde rett fra listene generert fra spørreskjemaet så alle skal ha vært med. Spørreskjemaet er programmert av noen kloke hoder i Sillicon Valley og sannsynligvis bedre enn hva jeg kunne kokt i hop selv.

9 Likes

Dersom noen vinnere av Disco ønsker å bytte/selge sitt eksemplar så si gjerne i fra.
Jeg er veldig interessert.

2 Likes

Dere plaprer som noen høns her inne så det hadde jeg ikke turt!

Fra spøk til revolver. Jeg har ikke tillat noen å forhåndsbestille. Jeg har såpass mange gode kunder og så mange som har spurt at hadde jeg tillat det så hadde ingen vært igjen til lotteriet. Derfor har jeg kjørt en hard linje denne gangen.

10 Likes

:speak_no_evil::laughing:

Hallo folkens

Jeg vil bare støtte opp @azidops
Alt er iht til lotteritilsynet
Please ingen spekulasjoner etc

2 Likes

En hodeskalle er på vei til meg, og jeg er definitivt en lykkelig og random person som ikke hadde hatt sjans uten trekning😊

18 Likes

Wow gratulerer :+1:t3:

Takk! Jeg trodde nesten ikke det var sant, det blir min første AFK også, så det er ekstra kult :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 Likes