AFK - Hug the world trykklansering

243 for hodeskallen, 274 for discokulen. Totalt er det 230 trykk som skal selges main og HF.

3 Likes

Trekkes vinnerne 15. Juni? :slightly_smiling_face:

Nei, påmeldingen til lotteriet avsluttes fredag 12. juni kl. 23:59. Trekkes i løpet av lørdagen.

2 Likes

hvor lang tid vil man få på å gjennomføre kjøpet?

24 timer

Nå er det kommet mail med pre-order info.

Hvis man kjøper ett på pre-order og sener får mulighet til å kjøpe ett av HF versjonene, så ordners vel det på en smidig måte?

Det skal vi absolutt fikse!

5 Likes

søppelpost :disappointed_relieved:

Er jo presalg nå for de som har fått nyhetsbrev. Jeg slo til på en blå versjon.

Jeg var for sent ute på den blå :frowning:
Hvis jeg skulle være så heldig å få tak i den blå versjonen på mandag/evt et HF på lørdag, kan jeg da kansellere den main jeg nå kjøpte Azidops?

Jeg var også for sent ute til den blå :cry:

Ny skuffelse for meg på print release ser det ut som :triumph::joy:

Dette er jo bare forhåndsalg på 25% av opplaget. Fortsatt veldig gode muligheter for de som var for sein i dag, vil jeg tro.

Det er helt ok @Thommes

Noen tanker om hvorfor jordkloden er rosa? Kjenner ikke til AFK sitt verk utenom det som har blitt omtalt i mediene.

Og jeg fikk det først med meg nå, ser ut til at jeg må prøve å få fri fra jobb slik at jeg kan prøve å få meg et på mandag.

Om 25% på presalg røk ut så fort så det høres ut som kan det bli rift om dette i neste uke. Virker som om AFK er «hot» om dagen.

Hei alle sammen.

Takk for overveldende respons i går på pre-release i går. Det gikk raskt unna med tanke på at det var en uvarslet pre-release. Vi kommer videre til å belønne følgere på nyhetsbrevet med gode fordeler på framtidige releaser som takk for å utholde spamming på e-post (vi sender ikke så mye :wink: )

Det renner inn med spørsmål så jeg tenkte å bruke de kanaler jeg kan for å nå ut med svar på vanlige spørsmål.

  1. Vil kjøp av trykk fra hovedopplagene diskvalifisere meg fra loddtrekningen?
    Nei, kjøp av de andre opplagene diskvalifiserer ikke. Vi oppfordrer dog til moderasjon slik at flest mulig får seg et trykk.

  2. Kan jeg delta på begge loddtrekningene?
    Ja, det går bra.

  3. Kan jeg bytte mitt pre-release kjøp hvis jeg vinner i loddtrekningen?
    Ja, det går bra. Vi setter pris på om du kan melde fra før hovedreleasen starter slik at vi kan gjøre ditt pre-release tilgjengelig til hovedreleasen.

  4. Jeg betalte porto, men vil hente. Går det bra?
    Ja. Vi setter tilbake porto, men vi kan også slå av på innramming hvis du ønsker det. Meld fra.

  5. Når blir pre-release sendt?
    Alle bilder blir tidligst sendt ut fra tirsdag 16. juni

  6. Kan jeg hente mitt pre-release kjøp nå?
    Nei, det blir først mulig å hente fra onsdag 17. juni. Vi ønsker ikke at folk kommer 16. juni da dette vil forstyrre pakking og utsendelse.

  7. Kan jeg legge inn forhåndsbestilling nå?
    Nei, nå er pre-order stengt.

  8. Jammen, jammen, jammen…?
    Nope!

17 Likes

En oppdatering på antall lotterilodd? :slight_smile:

1 Like

Skull: 759
Disco: 701

Fortsatt mulig å registrere seg fram mot midtnatt

9 Likes