AFK (NO) - Tråden

En stygg kommentar å komme med fra en som slo til med en skikkelig jackpot i fjor, og endte opp med en av spesialutgavene til AFK.

Ta kontakt på PM så skal du få mitt Listhaug i bytte mot din Rain.

Hva har det med saken å gjøre? Det ville uansett vært uanstendig av meg å bytte mitt 300kroners trykk mot ditt til 4750kr

1 Like

Etter mye styr ble jeg også en heldig og glad kjøper i dag.

Hele familien sto å ventet på å gå på skitur ettersom jeg skulle prøve å kjøpe trykket på slippet. Da slippet ble utsatt en time ble løsningen å ta med dataen i skisporet. 12:50 ringte alarmen i lommen, da stoppet hele gjengen og jeg rigget meg klar på en tue mellom snøen og skisporet.

Da ble gleden veldig stor da dette gikk gjennom :slight_smile:

22 Likes

Okej da!

Okej!

Klokken 12:00 på påskeaften når alle er ute med familien. Nettside som kneler. Dette var et elendig slipp👎

3 Likes

Jeg prøvde ikke en gang :slight_smile: Og før noen da mener jeg ikke bør uttale meg. Jeg har gått glipp av en god håndfull med lanseringer. Så vet hvordan flere av dere har det akkurat nå. :slight_smile:

1 Like

Er ikke alle slipp elendig om de ikke fører til kjøp?

Selvsagt skal du få uttale deg​:+1: ferdig med dette nå. Det kommer sikkert mange fler trykklanseringer som kan kritiseres ved seinere anledninger :joy: Fortsatt god påske alle sammen :hatched_chick::hatching_chick::baby_chick:

1 Like

NFT slippet til Pøbel var også elendig, selv om der ble det kjøp.

2 Likes

Då vil eg nesten påstå du e en god rævadiltar. :wink:

Som bergenser blir jeg ikke videre fornærmet av rævsleikar. Godt gammelt bergensutrykk. Men jeg har fint lite å tjene på å skulle drive med smisking ovenfor gategalleriet. :slight_smile:

Ga folk tilbud om jeg også skulle prøve for de på discord men ingen kastet seg på tilbudet.

1 Like

Det pøbel slippet var objektivt håpløst. Bedre å komme med eksempler på der slippet var bra, uten å ha høstet frukter.

Hehe god påske ja! :beers::hatched_chick:

1 Like

Pøbel slipp på ABC Printhouse har vært bra.

1 Like

Ligger en til 1700kr på eBay, må jo bære et kupp :slight_smile:
Ikke min.

Ropstad91 må gi tilbake de 5000kr hxn har lånt av sin mor KJAPT​:+1::joy:

6 Likes

Dette er jo nesten patetisk. Er det SÅ viktig å få flippa trykket samme dag som man kjøpte det, liksom?

1 Like

I fare for å spore helt av, men er det virkelig et marked for Listhaug-autografer? :roll_eyes:

3 Likes

For menigheten hennes er vel det mulig og selge det meste.
Tipper gamle pepsi max flasker og jubbene hennes hadde gått unna:)
Men dagens lansering er de nok ikke interessert i. Det var jo helt forferdelig for de når originalen ble hengt opp hehe.