En stygg kommentar å komme med fra en som slo til med en skikkelig jackpot i fjor, og endte opp med en av spesialutgavene til AFK.
Ta kontakt på PM så skal du få mitt Listhaug i bytte mot din Rain.
En stygg kommentar å komme med fra en som slo til med en skikkelig jackpot i fjor, og endte opp med en av spesialutgavene til AFK.
Ta kontakt på PM så skal du få mitt Listhaug i bytte mot din Rain.
Hva har det med saken å gjøre? Det ville uansett vært uanstendig av meg å bytte mitt 300kroners trykk mot ditt til 4750kr
Etter mye styr ble jeg også en heldig og glad kjøper i dag.
Hele familien sto å ventet på å gå på skitur ettersom jeg skulle prøve å kjøpe trykket på slippet. Da slippet ble utsatt en time ble løsningen å ta med dataen i skisporet. 12:50 ringte alarmen i lommen, da stoppet hele gjengen og jeg rigget meg klar på en tue mellom snøen og skisporet.
Da ble gleden veldig stor da dette gikk gjennom
Okej da!
Okej!
Klokken 12:00 på påskeaften når alle er ute med familien. Nettside som kneler. Dette var et elendig slipp👎
Jeg prøvde ikke en gang Og før noen da mener jeg ikke bør uttale meg. Jeg har gått glipp av en god håndfull med lanseringer. Så vet hvordan flere av dere har det akkurat nå.
Er ikke alle slipp elendig om de ikke fører til kjøp?
Selvsagt skal du få uttale deg:+1: ferdig med dette nå. Det kommer sikkert mange fler trykklanseringer som kan kritiseres ved seinere anledninger Fortsatt god påske alle sammen
NFT slippet til Pøbel var også elendig, selv om der ble det kjøp.
Då vil eg nesten påstå du e en god rævadiltar.
Som bergenser blir jeg ikke videre fornærmet av rævsleikar. Godt gammelt bergensutrykk. Men jeg har fint lite å tjene på å skulle drive med smisking ovenfor gategalleriet.
Ga folk tilbud om jeg også skulle prøve for de på discord men ingen kastet seg på tilbudet.
Det pøbel slippet var objektivt håpløst. Bedre å komme med eksempler på der slippet var bra, uten å ha høstet frukter.
Hehe god påske ja!
Pøbel slipp på ABC Printhouse har vært bra.
Ligger en til 1700kr på eBay, må jo bære et kupp
Ikke min.
Ropstad91 må gi tilbake de 5000kr hxn har lånt av sin mor KJAPT:+1:
Dette er jo nesten patetisk. Er det SÅ viktig å få flippa trykket samme dag som man kjøpte det, liksom?
For menigheten hennes er vel det mulig og selge det meste.
Tipper gamle pepsi max flasker og jubbene hennes hadde gått unna:)
Men dagens lansering er de nok ikke interessert i. Det var jo helt forferdelig for de når originalen ble hengt opp hehe.