AFK (NO) - Tråden

Han er fredløs speleman med sin fanitullen da fanden jager han med beltespenning når han bruser. Tsjohei.

Påfallende hvor stille det var ang verket før det ble trukket og før det rablet for en fyr i kommentarfeltet i BT (vedkommende er kjent som et notorisk nettroll).
For å stoppe alle spekulasjoner før det går for langt så har årsaken ingenting med pedofili, kritikk mot bildet eller noe med AFKs rolle å gjøre. Jeg vet minimalt, men årsaken oppgitt til meg har ingen ting med disse temaene å gjøre.

3 Likes

Du sa A men hvorfor kan du ikke si B når N R K? Eller no? :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 Likes

:rofl::rofl::rofl:

2 Likes

Fordi det er NRKs jobb å svare for sine avgjørelser. Jeg så hvilken vei dette tok så da var det greit å avkrefte hva det ikke var før teorier og spekulasjon ble fasit.

2 Likes

Hvis dette fortsatt skal auksjoneres bort, noen som vet hvor og når?

2 Likes

NRK skulle få ny informasjon om bilde og derfor valgte å trekke det. Ja om jeg oppfattet saken riktig. Veldig så mystisk man skal være da.

Kan det være så enkelt som manglende info om material/teknikk? Er det 1/1? Er det HF? Kan ikke huske at det stod noe på auksjonen.no om dette?

Kanskje noen av dem som gav bud har missforstått og at det derfor ble trukket fra auksjonen?

Hva tenker folk om annenhånds markedet til AFK?
(Vet at det er utsolgt på minutter på release)
Ser det har blitt lagt ut en del i det siste på Finn.
Relativt høye priser på en del og virker som tidligere ettertraktede print ikke er så ettertraktet lenger?
Er etterspørselen på AFK’s annenhånds marked blitt dårligere? Eller er det priset alt for høyt?

Hva tenker folk? :slightly_smiling_face:

2 Likes

Jeg har både kjøpt og solgt AFK på annenhåndsmarkedet siste året. Alle priser godt over slippris. AFK har som alt annet noe som er mer ettertraktet enn annet. Noe koster/selger bra, annet ikke.

3 Likes

Det som er mest ettertraktet er gjerne ikke så tilgjengelig heller? :slight_smile:

Kan ta 2 eksempler. Stolen child og ice diamond som er til salgs nå. Tidligere hadde de vel blitt solgt ganske raskt. Og var ganske ettertraktet. Er det prisen som blir satt for høyt eller er de ikke så ettertraktet lenger?

Snakker ikke ned AFK eller noe slikt. Bare lurer på om selgere har for høye forventninger ang pris?

5 Likes

På IG i dag🤤

15 Likes

Nydelig!

Veldig bra av AFK om å ta et standpunkt rundt «flipping»’en

I like my work to go to those who want it, as opposed to those who just want to sell it. So to try and minimize “flipping”, the COA’s will be sent to buyers in April 2022. If you move house before then, be sure to let us know.

“Breathe” release – 18th nov, 1800hrs CET.
via Shop – Gategalleriet and shop.afkstreetart.com

-60x60cm – ed.300 (20 layer silkscreen) - 30 of which will be available soley to nurses via NSF/ PiecebyPiece at a later date.
-80x80cm – ed.15 (digital print)

19 Likes

Mon tro hvorfor det er både digitalprint og silketrykk?

Rålekkert.
Noe av det beste fra AFK

1 Like

Den som spør, får svar (forkortet og oversatt fra meg):

Hovedsakelig for de som ønsker et større trykk i størrelsen. Folk med store hus, takhøyde osv (ikke meg)

For meg blir det 20-lags silketrykk fra Goldmark, 60 x 60 cm <3

6 Likes

Synes likevel det var rart å ikke kjøre silketrykk i begge størrelser? Vil tro 20 lag silketrykk fra Goldmark blir overlegent et digitaltrykk ja :100:

6 Likes