Auksjon uten minstepris - MMS - Much More Shit - Auksjonsslutt onsdag 30. mars kl 21:00

Hei!

Ser at denne Much More Shit esken ikke kommer til å bli brukt til noe fornuftig her hos meg - så legger den ut til auksjon uten minstepris her på veggen.

Sendes landet rundt på kjøpers kostnad (tenker Norgespakke gjør susen). Kan evt hentes i Stavanger.

Original kostnad: 2700 NOK + 25% tollgebyr (så vel en 3300 NOK totalt - som jeg absolutt ikke forventer å få tilbake ved denne auksjonen - er som sagt uten minstepris).

Startpris: 0 NOK
Auksjonsslutt: Onsdag 30. mars kl 21:00
Budøkning: 100 NOK
Sniper: 5 min

Litt om kunstverkene (se også denne tråden: M.M.S much more shit - Tråden - #14 av Gard :
Curated by Creator Projects, the M.M.S.#1 portfolio will feature new edition artworks by Alexander Tovborg, Alicja Kwade, Daniel Buren, Hesselholdt & Mejlvang, Jenny Holzer, Jeppe Hein, Katharina Grosse, Martin Creed, Monster Chetwynd, Nico Vascellari, Tania Bruguera and Tosh Basco.

The artists were free to choose the format, media and material of their contribution, and artworks in the inaugural box span the realms of sculpture, photography, sound and more.

Artistic contributions:
Alexander Tovborg
Daniel Buren
Alicja Kwade
Hesselholdt & Mejlvang
Jenny Holzer
Jeppe Hein
Katharina Grosse
Martin Creed
Monster Chetwynd
Nico Vascellari
Tania Bruguera
Tosh Basco

PS! Mangler noen av de viserne fra Kwade (som de fleste boksene har manglet tror jeg).

(bildet er lånt fra den andre KV-tråden - min boks er klin lik med samme innhold)

2 Likes

100 kroner :blush:

2 Likes

Some incredible artists in this box set and a great legacy in how it relates to the original 1968 S.M.S series of multiples. If you have space in your cupboard or under the bed then well worth the expense.

5 Likes

kr 200

3 Likes

Bump - avsluttes i kveld - har ikke much more shit etter dette :wink:

2 Likes

300

2 Likes

Hepp hepp - skaff deg en ganske boks med det som i noens øyne er snacks til en billig penge - ca 30 min igjen :slight_smile:

1 Like

400

2 Likes

Gratulerer @trymchr :clap::clap: Resten tar vi på DM.

3 Likes