Bud ønskes: Otto Schade, Ståle Gerhardsen, James Bullough

Hei,

Graver i arkivet, og vurderer salg av følgende. Kom med bud, jeg finner ingen referansepriser. Alle bud anses eks. kunstavgift, og kunstavgift kommer i tillegg og betales av kjøper.

  • Otto Schade - Family Ties (Water color, hand painted 1 of 1). Innrammet med kunstglass.
  • Ståle Gerhardsen - Usett VII. Har ligges flatt og mørkt i kunstmappe siden nytt.
  • James Bullogh - Into the Ether (No 9 av 40). Også ligges flatt og mørkt i kunstmappe siden nytt.

Bildene av de to sistnevnte er tatt mens trykkene ligger i kunstmappen, derav refleksjon og bølger i plasten. Kan ta ut trykkene fra mappen og ettersende flere bilder ved ønske. Ingen av verkene har noen skader eller mangler.








Kjør auksjon :blush:

Jeg er så amatør her, aldri solgt før, så hvordan gjør jeg det? Er det en egen funksjon / eget område her på kunstveggen, eller inviterer jeg bare til auksjon under her? :sweat_smile:

Velkommen til forumet :blush: Hvis du ønsker å lage en auksjon, så oppretter du bare en et nytt emne, og velger auksjon. Kommer da opp en mal du bare fyller ut, og legger ved bilder. Kan også se på andre auksjoner som har vært her på forumet for tips :blush:

1 Like

Velkommen til forumet :blush:
Sjekk ut regler for auksjoner her Om kategorien Auksjoner

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.